همیشه افرادی هستند که به دنبال محصولات خاص هستند و به همین دلیل به کیفیت محصول مورد نظر توجه دارند نه قیمت آن محصول. برندهای زیادی در دنیا محصولات متنوعی تولید می کنند اما در میان همه آنها فقط یک برند از همه خاص تر می شود و دلیل آن هم توجه به کیفیت و طراحی دقیق و خاص در تولید آن محصول است.

در زمینه محصولات تصفیه آب خانگی نیز یک برند خاص وجود دارد که فقط افراد خاص و افرادی که کیفیت بالای محصولات تصفیه آب را می شناسند از این برند استفاده می کنند. برند گفته شده تصفیه آب فلاکستک تایوان است که در نوع بهترین آب تصفیه خارجی در ایران و با کیفیت ترین آب تصفیه کن اصل در ایران می باشد که به جرات می توان گفت که بهتر از دستگاه تصفیه آب فلوکستک در ایران که یک تصفیه آب آمریکایی اصیل است موجود نمی باشد و کمتر کسی است که بر این نکته اذعان نکند که با کیفیت ترین آب تصفیه خانگی برند آب شیرین کن فلاکستک می باشد. بله دستگاه fluxtek یکی از بهترین آب تصفیه خانگی در ایران می باشد.

دستگاه تصفیه آب Fluxtek یکی از بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب در ایران و یک برند تصفیه آب آمریکایی می باشد که تحت لیسانس شرکت آمریکایی در کشور تایوان تولید می شود. دستگاه تصفیه آب فلوکستک از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است و همین کیفیت بالا باعث شده دستگاه تصفیه آب فلاکستک در ایران محبوبیت زیادی پیدا کند. دستگاه آب تصفیه فلاکستک دارای مدل های متنوعی است که اکثر آنها کِیسی یا کاوردار هستند اما ما می خواهیم امروز درباره دو مدل زیر سینکی آب تصفیه کن فلاکستک صحبت کنیم یعنی مدل آب تصفیه کن فلاکستک HD و آب تصفیه کن فلاکستک هوشمند.

دستگاه آب شیرین کن فلوکستک دستگاهی است که به دلیل اینکه فیلترها و قطعات دستگاه آب تصفیه کن فلوکستک دیده می شوند به مدل زیر سینکی آب تصفیه فلوکستک معروف شده است و بهتر است که آب تصفیه fluxtek در زیر سینک ظرفشویی نصب شود اما ظاهر دستگاه تصفیه آب fluxtek چنان شکیل و زیبا می باشد که می توان آن را در محیط های باز مانند روی میز و یا روی کابینت آشپزخانه نیز قرار داد.

دستگاه تصفیه آب زیر سینکی فلاکستک دارای فیلترهای کارترجی می باشد که در پایین دستگاه آب شیرین کن fluxtek قرار دارند و از بهترین نوع فیلتر در دستگاه آب تصفیه کن fluxtek می باشند که هیچ نوع مواد صنعتی یا آنتراسیت که نوعی ذغال سنگ است در تولید آنها به کار نرفته است.

خوشبختانه باید اعلام کنیم که دستگاه آب تصفیه کن فلاکستک مدل HD و دستگاه آب شیرین کن فلاکستک مدل هوشمند همگی اصل هستند و نمونه چینی و تقلبی ندارد و تمام مدل های تصفیه آب fluxtek از تایوان وارد می شوند.

قیمت تصفیه آب فلاکستک مدل هوشمند با قیمت آب تصفیه کن فلاکستک مدل HD تفاوت زیادی ندارد و دلیل تفاوت قیمت تصفیه آب fluxtek فقط در تفاوت دو فیلتر بالای دستگاه تصفیه آب فلاکستک می باشد. در زیر هر مدل قیمت آب تصفیه fluxtek بیان شده است و قیمت آب شیرین کن فلاکستک عنوان شده در سایت به روز می باشد.

فیلترهای کارترجی تصفیه آب تایوانی فلاکستک می توانند تا حدود 90 درصد مواد سمی و خطرناک و کلر آب را به خود جذب کنند که این قدرت جذب بالا باعث می شود تا عملکرد فیلتر اصلی دستگاه تصفیه آب فلوکستک بهتر شود و عمر مفید دستگاه آب تصفیه کن fluxtek بالا برود که این امر نیز به حفظ کیفیت و ثابت ماندن مقدار سختی آب کمک می کند. دستگاه تصفیه آب فلاکستک مدل زیر سینکی از مدل های 6 مرحله (6 فیلتر ) پایه دار دستگاه تصفیه آب خانگی است که در دو نوع به بازار عرضه می شود که این دو مدل تفاوت قیمت و فرق زیادی با هم ندارند که در ادامه به توضیح هر دو مدل آب تصفیه فلاکستک مدل HD و آب تصفیه کن فلاکستک مدل هوشمند می پردازیم.

 

دستگاه تصفیه آب فلاکستک مدل هوشمند

 

قیمت دستگاه تصفیه آب فلاکستک مدل هوشمند با 36 ماه ضمانت 11/000/000 تومان

 

بیشتر مدل های دستگاه آب تصفیه کن فلاکستک دارای 5 فیلتر هستند که اکثر این مدل ها کیسی هستند و در دستگاه تصفیه آب فلاکستک مدل کیسی از فیلتر این لاین فلاکستک استفاده می کنند اما در مدل زیر سینکی آب تصفیه کن فلاکستک هوشمند که در ادامه به توضیح آنها می پردازیم دارای شش فیلتر تصفیه آب فلاکستک از نوع کارتریجی هستند.

در مدل دستگاه آب تصفیه فلاکستک مدل هوشمند از نظر ساختار و نوع فیلتر و مشخصات فنی با دیگر مدل های آب شیرین کن فلاکستک یکی است اما تفاوت دستگاه fluxtek مدل هوشمند فقط و فقط در مدل فیلترهای بالای دستگاه آب شیرین کن فلاکستک مدل هوشمند می باشد که تفاوت عمده آن نیز فیلتر مینرال یا فیلتر زرد رنگ نصب شده بر روی دستگاه آب تصفیه کن فلاکستک می باشد.

بنابراین برای خرید مدل آب تصفیه fluxtek مدل هوشمند خود را به دردسر نیاندازید و برای بهتر فهمیدن تفاوت این مدل آب تصفیه فلوکستک مدل زیر سینکی با دیگر مدل های آب شیرین کن فلاکستک فقط در فیلتر میترال است . پس تا انتها با ما همراه باشید.

 دستگاه آب تصفیه فلاکستک مدل هوشمند یا دستگاه تصفیه آب فلاکستک Smart یکی از مدل های پرفروش دستگاه تصفیه آب فلاکستک است  که دستگاه تصفیه fluxtek در مرحله پنجم، فیلتر پُست کربن و در مرحله ششم فیلتر مینرال دارد به این معنی که دو فیلتر کوچک بالای دستگاه آب تصفیه فلوکستک مدل هوشمند پُست کربن و مینرال هستند.

آب شیرین کن فلاکستک مدل smart دارای بهترین نوع قطعات استفاده شده در دستگاه آب شیرین کن فلاکستک می باشد و از کیفیت بالایی در تولید قطعات برخوردار است و فیلتر مینرال نصب شده بر روی تصفیه آب fluxtek مدل هوشمند در مرحله آخر و در بالاترین نقطه آب تصفیه فلاکستک مدل هوشمند قرار گرفته است.

فیلتر مینرال دستگاه آب تصفیه کن فلاکستک مدل هوشمند از بهترین مواد معدنی و سنگ های سیلیس معدنی تشکیل شده است که می تواند تا حدودی کمبود مواد معدنی آب را پس از تصفیه شدن آب در دستگاه آب تصفیه کن فلاکستک جبران کند و آب را با مواد معدنی غنی کند که غنی شدن آب تصفیه شده با مواد معدنی برای بدن مزایای فراوانی دارد. مدل آب تصفیه کن فلاکستک مدل هوشمند و زیر سینکی دستگاه تصفیه آب فلوکستک دارای قطعات برقی مانند دیگر برندهای دستگاه تصفیه آب، فیلتر ممبران یا اسمز معکوس قطعات پلاستیکی می باشد که می تواند بهترین نوع تصفیه آب را انجام دهد.

مخزن  قرار گرفته در کنار آب شیرین fluxtek هوشمند از برند تانک پک تایوان است که یکی از بهترین برندهای تولید کننده مخزن دستگاه fluxtek هوشمند در دنیا می باشد که آنتی باکتریال و ضد جلبک می باشد و تا سال ها می تواند آبی سالم را به شما هدیه دهد.

دلیل نام گرفتن این مدل به تصفیه آب فلاکستک مدل هوشمند به دلیل استفاده از کیت نشتی گیر موجود بر روی دستگاه آب تصفیه فلاکستک می باشد که با استفاده از قطعه نشتی گیر بر روی دستگاه آب تصفیه fluxtek می توان احتمال بروز نشتی و آب گرفتگی کابینت را از بین برد. کیت نشتی گیر موجود بر روی تصفیه آب فلوکستک دارای یک قرص است که در اثر برخورد آب با آن باد کرده و حجم آن افزایش پیدا می کند و باعث می شود دکمه وصل کننده جریان آب ورودی به آب شیرین کن fluxtek را با بالا فشار دهد و آب ورودی به دستگاه تصفیه fluxtek را قطع کند و مانع از ورود آب به داخل تصفیه آب فلوکستک شده و از ایجاد خسارت های احتمالی جلوگیری می کند.

 

این مطلب را نیز بخوانید: مرکز فروش بهترین دستگاههای تصفیه آب تایوانی در ایران

قطعه نشتی گیر تصفیه آب fluxtek بسیار کوچک و سبک می باشد که فضایی را در کابینت شما اشغال نمی کند و برای نصب نشتی گیر باید آن را در زیر دستگاه تصفیه آب فلاکستک قرار داد تا در صورت نشتی آب از تصفیه آب fluxtek، قطرات آب بر روی نشتی گیر بریزد و آب ورودی به آب تصفیه فلاکستک را قطع کند. در شکل زیر می توانید شکل قطعه نشتی گیر دستگاه آب شیرین کن فلاکستک را ببینید و طبق ورودی و خروجی آن، شلنگ تصفیه آب را به آن وصل کنید. قطعه نشتی گیر را باید به شیر آب ورودی نصب شده در کنار شیر پیسوار وصل نمود و سپس به دستگاه آب تصفیه کن فلاکستک نصب نمود.

 

فیلتر کارتریجی فلاکستک

آب تصفیه کن فلاکستک دارای فیلترهای تصفیه کننده آب کارتریجی تشکیل شده از مواد گیاهی در پایین دستگاه آب شیرین کن فلاکستک می باشد که هیچ نوع مواد کربنی صنعتی یا آنتراسیت در تولید آنها به کار نرفته است و استفاده طولانی مدت از فیلترهای کارتریجی آب تصفیه فلوکستک هیچ نوع آلودگی شیمیایی ایجاد نمی کند. فیلترهای کارتریجی که در آب تصفیه fluxtek استفاده می شود به هوزینگ نیاز دارند و برای استفاده باید در درون هوزینگ تصفیه آب fluxtek قرار بگیرند. معمولاً فیلترهای کارتریجی که به هوزینگ فیلتر نیاز دارند قیمت کمتری نسبت به مدل های دیگر دارند.

هر سه فیلتر کارتریجی تصفیه آب fluxtek با هم تفاوت دارند و ترتیب قرار گیری آنها در دستگاه فلاکستک بسیار مهم است به این دلیل که فیلتر اول که ذرات درشت درون آب ورودی به آب تصفیه کن فلاکستک را می گیرد. اگر این فیلتر در هوزینگ های بعدی قرار داده شود تمام ذرات درشت به داخل فیلترهای دیگر رفته و باعث خراب شدن مواد کربنی درون فیلتر می شود. دوم اینکه هر فیلتر تکمیل کننده عملیات حذف مواد زائد فیلتر دیگر است و جابجایی فیلترهای آب تصفیه فلوکستک می تواند باعث خرابی فیلترهای کارتریجی پایین، فیلتر ممبران دستگاه آب تصفیه کن فلاکستک و خرابی کل دستگاه تصفیه آب فلاکستک می شود.

بهتر است برای دستگاه آب شیرین کن فلاکستک از فیلترهای اصلی آب تصفیه فلاکستک با همین نام و یا در صورت عدم دسترسی به فیلتر اصلی آب تصفیه فلاکستک از فیلترهای مرغوب گیاهی استفاده کنید که در تولید آنها از ذغال سنگ استفاده نشده باشد.

 

 

فیلتر این لاین فلاکستک

در برخی از دستگاه های آب تصفیه کن فلاکستک کم جا و کم حجم که به آن مدل کیسی نیز گفته می شود برای کوچک تر کردن حجم دستگاه آب شیرین کن فلاکستک از فیلترهای کم حجم تر استفاده می کنند تا بتوان دستگاه fluxtek را تا حد امکان کوچک تر کرد.

برای دستگاه آب شیرین کن فلاکستک از فیلتر این لاین fluxtek استفاده می شود. فیلتر این لاین fluxtek بصورت یک کپسول بسته می باشد که فقط دو سوراخ در دو سر فیلتر دارد و شلنگ را می توان به راحتی به فیلتر متصل نمود.

فیلتر این لاین با فیلتر کارتریجی از نظر کیفیت و نوع مواد تشکیل دهنده تفاوتی ندارند و فقط در شکل ظاهر با هم فرق دارند بنابراین دستگاه کارتریجی fluxtek با دستگاه این لاین fluxtek تفاوتی ندارد اما از نظر قیمت کمی بالاتر از فیلتر کارتریجی هستند.

 

همانطور که گفته شد تصفیه آب فلوکستک دارای یک مخزن 19 لیتری پلی اتیلنی می باشد که در کنار آب تصفیه fluxtek قرار گرفته است. مخزن قرار گرفته بر روی تصفیه آب فلوکستک از برند معروف و نام آشنای تانک پک می باشد که در نوع خود یکی از بی نظیر ترین برندهای تولید کننده مخزن در دنیا می باشد. مخزن تصفیه آب فلاکستک دارای یک تیوپ لاستیکی آنتی باکتریال و ضد جلبک می باشد که در داخل مخزن قرار دارد و می تواند تا حدود 12 لیتر آب تصفیه شده را درون خود جای دهد.

مخزن تانک پک آب شیرین کن فلوکستک از نوع مخزن تحت فشار می باشد و آب تصفیه شده ای که در داخل مخزن ذخیره می شود را می تواند با استفاده از هوای فشرده شده در داخل مخزن به سمت بیرون هدایت کند. شرکت های زیادی در دنیا و حتی ایران مخزن تصفیه آب تولید می کنند اما فقط کیفیت است که حرف اول را در تولید می زند و مخزن تانک پک آب تصفیه فلاکستک بهترین مخزن در بین تمامی مخازن موجود در بازار است که دیگر برندهای تولید کننده مخزن تصفیه آب هیچ حرفی برای گفتن در مقابل برند تانک پک را ندارند.

مخزن مارک تانک پک آب تصفیه فلاکستک دارای بدنه کرم رنگ مات می باشد که در زیر مخزن تانک پک عبارت TANKPAC در کنار عبارت MADE IN TAIWAN نوشته شده است. دقت کنید که در هنگام نصب دستگاه تصفیه فلاکستک در منزل شما، مخزن این دو مشخصه را داشته باشد. در غیر این صورت از نصب مخزن خودداری نمایید.

آبی که در دستگاه آب تصفیه فلاکستک اصل تایوان تصفیه می شود عاری از املاح و مواد زائد می باشد که آبی سبک و قابل شرب است. این آب سبک توسط فیلتر ممبران دستگاه fluxtek یا همان فیلتر اسمز معکوس که به آن فیلتر R.O نیز می گویند تصفیه می شود. فیلتر ممبران آب تصفیه فلاکستک دارای یک غشا با منافذ بسیار ریز است که فقط به آب و برخی از املاح مفید درون آب که از منافذ فیلتر ممبران کوچک تر هستند اجازه عبور می دهد و بقیه املاح و مواد درون آب را به بیرون از فیلتر می فرستد.

فیلتر ممبران تصفیه آب فلاکستک آمریکایی از بهترین متریال تشکیل شده است که قدرت زیادی در تصفیه هر نوع آب دارد و به دلیل کیفیت بالای ساخت عمر مفید زیادی نیز دارد و می تواند تا حداقل 4 سال بر روی آب شیرین کن فلاکستک کار کند. فیلتر ممبران دستگاه تصفیه fluxtek از کاغذ ساخت شرکت تورای ژاپن ساخته شده است که این شرکت سابقه طولانی در ساخت بهترین فیلترهای ممبران تصفیه کننده آب در دنیا دارد.

 

از این صفحه نیز بازدید فرمایید

فیلترهای پیش تصفیه در دستگاه آب شیرین کن fluxtek از بهترین نوع کربن فعال ساخته شده اند. فیلترهای کربنی که در آب تصفیه فلاکستک بکار می رود به دلیل اینکه در داخل فیلتر از پودر کربن فعال استفاده شده است و دانه های این پودر در هنگام جابجایی و یا قرار گرفتن در داخل هوزینگ فیلتر بر روی هم ساییده می شوند یک گرد سیاه دارند که در داخل فیلتر می ماند و برای از بین بردن این گرد سیاه معمولاً فیلتر دوم و سوم تصفیه fluxtek را در هنگام نصب دستگاه تصفیه فلاکستک می شویند.

در برخی از مواقع با درآوردن فیلتر دوم و سوم این کار را انجام می دهند و در برخی از اوقات فیلتر دوم و سوم را سر جای خود و در داخل هوزینگ می شویند تا گرد سیاه رنگ کربن از بین برود و به فیلتر ممبران وارد نشود تا عمر فیلتر ممبران کم نشود.

اما بر روی دستگاه آب شیرین کن فلوکستک یک شیر رابط بین فیلتر دوم و سوم قرار گرفته است تا با چرخاندن این شیر دیگر شما نیاز به باز و بسته کردن هوزینگ دستگاه fluxtek جهت شستن فیلتر نداشته باشید. با باز کردن شیر تعبیه شده بر روی تصفیه آب فلاکستک آب از فیلترهای کربنی عبور کرده و مستقیماً به سمت خروجی فاضلاب می رود. اما دقت کنید که بعد از انجام شستشوی فیلتر دوم شیر رابط را دوباره به حالت اصلی باز گردانید تا آب در دستگاه آب شیرین کن fluxtek به جریان بیفتد و آب تصفیه شود.

این مطلب را نیز بخوانید: تصفیه آب Fluxtek بهترین و با کیفیت ترین دستگاه موجود در ایران

تمام قطعات برقی دستگاه آب تصفیه کن فلاکستک با برق 24 ولت کار می کند. دلیل استفاده از ولتاژ پایین در دستگاه آب تصفیه کن فلاکستک، امنیت مصرف کننده است به این دلیل که آب و برق در یک دستگاه قرار دارند و برای تصفیه شدن آب شهری، آب باید از قطعات برقی عبور کند.

اگر در تصفیه آب فلوکستک و یا هر تصفیه آب دیگری از برق 220 ولت شهری استفاده شود امکان این که در زمان نشتی آب از قطعات و یا اتصالات آب شیرین کن فلوکستک، مصرف کننده دچار برق گرفتگی و یا شوک الکتریکی شود وجود دارد به همین دلیل از برق با ولتاژ پایین در آب تصفیه آمریکایی فلاکستک استفاده می شود تا در صورت اتفاق افتادن این موضوع، آسیبی به کسی وارد نشود.

ترانس مبدل جریان برق شهری تصفیه آب fluxtek یک جعبه محافظ پلاستیکی مشکی رنگ دارد که از هر طرف ضد آب می باشد و آب به راحتی داخل آن نمی رود البته به این نکته توجه کنید زمانی که بر روی ترانس آب تصفیه فلاکستک بریزد به داخل ترانس نفوذ نمی کند اما در صورت افتادن در آب احتمال برق گرفتگی و سوختن ترانس دستگاه فلاکستک وجود دارد.

ترانس تصفیه آب فلوکستک یک مبدل القایی است که دارای دو سیم پیچ که به دور یک هسته پیچیده شده اند ساخته شده است و از طریق حالت مغناطیسی می تواند برق شهری را کاهش دهد و کیفیت ساخت ترانس دستگاه fluxtek بقدری بالاست که هیچ گونه نوسانی در برق تبدیلی ایجاد نمی کند و همیشه با ولتاژ ثابت برق را تبدیل می کند.ترانس دستگاه آب تصفیه تایوانی فلاکستک در بالای دستگاه آب تصفیه کن فلاکستک اصل و در کنار پمپ آب آب تصفیه فلاکستک که بهترین تصفیه آب تایوانی است قرار گرفته و یک جعبه مستطیل مشکی رنگ است.

ترانس دستگاه fluxtek از دو خروجی در دو طرف تشکیل شده است که یک سر آن سیم مشکی دو رشته ای است که یک دوشاخه مشکی رنگ به آن متصل است و به برق شهری متصل می شود و در طرف دیگر یک سیم کوتاه قرمز و مشکی دارد که به قطعات دستگاه فلاکستک متصل می شود

در پایین دستگاه تصفیه آب فلاکستک سه عدد هوزینگ فیلتر یا محفظه نگهداری فیلتر قرار دارد که اولین هوزینگ سمت راست شفاف و به رنگ آبی است و دو هوزینگ دیگر سفید مات هستند. هوزینگ های دستگاه Fluxtek از نوع تک اورینگ هستند یعنی فقط یک واشر در داخل قسمت لیوانی هوزینگ قرار دارد و بخاطر کیفیت بالایی که هر سه هوزینگ فیلتر آب تصفیه فلاکستک دارد به مرور زمان حالت خود را از دست نمی دهند و از آب بندی نمی افتند.

این مطلب را نیز بخوانید: علت چکه کردن دستگاه تصفیه آب

هوزینگ فیلتر آب شیرین کن فلوکستک از پلاستیک با کیفیت تولید شده اند و به راحتی حتی بدون آچار هوزینگ نیز می توان آنها را سفت کرده و آب بندی می شوند. هر سه هوزینگ دستگاه fluxtek به صورت ایستاده در پایین دستگاه قرار دارند که فیلترهای پیش تصفیه در داخل آنها قرار می گیرد.

دلیل شفاف بودن هوزینگ اول این است که فیلتری که در داخل هوزینگ شفاف تصفیه آب fluxtek قرار می گیرد مواد درشت، شن و ماسه و خاک درون آب را میگیرد و پس از مدتی از استفاده از آب تصفیه کن فلاکستک به رنگ قهوه ای و سیاه در می آیند و باید در همان زمان عوض شود در غیر این صورت ممکن است مواد گرفته شده توسط فیلتر اول از این فیلتر عبور کند و فیلترهای بعد و فیلتر ممبران آب تصفیه فلاکستک را خراب کند و آب از حالت تصفیه شده خارج شود.

هوزینگ مرحله اول شیشه ای شفاف ساخته شده است تا به راحتی درون هوزینگ فیلتر دیده شود تا شما در زمان مناسب نسبت به تعویض این فیلتر اقدام کنید اما دو فیلتر دیگر را می توان در همان زمان اعلام شده از سوی شرکت تعویض کرد و مشکلی نیز برای دستگاه تصفیه آب خانگی فلاکستک پیش نمی آید.

در جلوی شاسی آب تصفیه فلاکستک دو عدد چراغ آبی و قرمز وجود دارد که در واقع نشانگر زمان روشن و خاموش شدن دستگاه فلاکستک و یا وجود برق در داخل کل سیستم تصفیه آب فلاکستک می باشد. زمانی که شما دوشاخه برق دستگاه تصفیه فلاکستک را در داخل پریز برق وارد می کنید ابتدا چراغ قرمز رنگ روشن می شود و این حالت نشان دهنده آن است که برق در دستگاه فلوکستک وجود دارد.

زمانی که دستگاه آب تصفیه فلاکستک شروع به کار می کند تا آب را تصفیه کند با روشن شدن پمپ آب روی شاسی دستگاه تصفیه fluxtek چراغ آبی رنگ نیز روشن می شود و پس از اینکه مخزن آب پر شد سوییچ قطع کن برق دستگاه fluxtek را قطع می کند و چراغ آبی خاموش می شود و تا زمان روشن شدن دوباره دستگاه تصفیه fluxtek دیگر روشن نمی شود. وجود چراغ بر روی آب تصفیه کن فلوکستک فقط برای نشان دادن حالت روشن و یا خاموش بودن دستگاه فلوکستک است و سوختن چراغ ها دلیلی بر خرابی اب تصفیه کن فلاکستک نمی باشد.

بر روی دستگاه آب تصفیه فلاکستک سه شیر وجود دارد که یکی از آنها فلزی است و دو شیر دیگر پلاستیکی به رنگ آبی هستند. هر سه شیر عملکرد متفاوتی دارند که آنها را توضیح می دهیم. شیر اول که فلزی است و بین دو فیلتر سفید و زرد قرار دارد و برای تنظیم مقدار سختی آب تصفیه شده توسط دستگاه تصفیه fluxtek استفاده می شود.

هنگامیکه آب از فیلتر ممبران fluxtek عبور می کند تا تصفیه شود به دلیل فشردگی بالای فیلتر ممبران آب تصفیه فلاکستک بیشتر املاح و مواد درون آب و کلر که به آب طعم می دهد گرفته می شود و آب کمی به حالت تلخی در می آید. برای از بین بردن حالت تلخی در دستگاه اب شیرین کن فلوکستک شیر را به مقدار لازم باز می کنند تا مقدار سختی آب تصفیه شده بالاتر رود و آب از حالت تلخی درآید. انجام این عمل کار مشکلی است و فقط سرویسکار تصفیه آب فلاکستک با استفاده از دستگاه سختی سنج می تواند این کار را انجام دهد.

شیر دومی که بر روی آب تصفیه فلاکستک قرار دارد شیر بک واش یا شستشوی فیلترهای پایین دستگاه آب تصفیه فلوستک و فیلتر ممبران می باشد. این شیر پلاستیکی که به رنگ آبی است در پشت فیلترهای زرد و سفید قرار دارد و زمانی کاربرد دارد که شما به مدت چند روز یا چند هفته از دستگاه فلاکستک استفاده نکرده اید و آبی از فیلتر ممبران عبور نکرده است. در این حالت این شیر را باز می کنند تا مقداری آب با فشار از فیلتر ممبران عبور کند و مواد و املاحی را که ممکن است در فیلتر ممبران رسوب کرده را از فیلتر خارج کند تا فیلتر ممبران خراب نشود.

این مطلب را نیز بخوانید: نصب تصفیه آب

شیر سوم تصفیه آب فلاکستک اصل نیز بین هوزینگ فیلتر دوم و سوم قرار دارد و در سه جهت می چرخد. اگر در راستای شلنگ سفید رنگ باشد باعث می شود تا آب از هوزینگ فیلتر دوم به سمت هوزینگ فیلتر سوم برود که همیشه در حالت کارکرد عادی دستگاه آب تصفیه فلاکستک باید در این حالت قرار بگیرد. اگر نشانگر پلاستیکی آن به سمت بیرون باشد راه آب را می بندد و آب از هوزینگ فیلتر دوم به هوزینگ فیلتر سوم نمی رود که نباید در این حالت قرار دارد به این دلیل که به پمپ آب فشار وارد می شود.

اگر نشانگر روی دسته آبی رنگ به داخل باشد باعث می شود تا آب از هورینگ دوم به سمت خروجی فاضلاب برود. این حالت زمانی کاربرد دارد که شما فیلترهای کارتریجی پایین آب شیرین کن فلاکستک را تعویض کرده اید و می خواهید فیلتر دوم را شستشو دهید تا سیاهی فیلتر دوم به سمت فیلتر سوم دستگاه تصفیه fluxtek نرود. در این زمان اجازه دهید تا حدود ده لیتر آب از هوزینگ فیلتر دوم به سمت فاضلاب برود و شیر را به حالت هم راستا با شلنگ سفید در آورید. در این حالت دستگاه آب تصفیه کن فلاکستک به حالت عادی کارکرد در آمده است.

تمام قطعاتی که در بالا عنوان شد از بهتریت و با کیفیت ترین مواد ساخته شده اند به همین دلیل است که باعث می شود آب تصفیه کن فلاکستک که یک دستگاه آب تصفیه آمریکایی ساخت تایوان است به عنوان بهترین آب تصفیه کن در ایران شناخته شود. ما هم به شما خرید آب تصفیه فلاکستک را توصیه می کنیم به این دلیل که آب تصفیه فلاکستک بهترین آب تصفیه کن در ایران می باشد.

 

دستگاه تصفیه آب فلاکستک مدل قلیایی

 

قیمت دستگاه تصفیه آب فلاکستک مدل قلیایی با 36 ماه ضمانت 12/000/000 تومان

 

دستگاه آب تصفیه کن قلیایی فلاکستک از مدل های شرکت فلاکستک می باشد. یکی از این مدل های آب تصفیه کن فلاکستک مدل آب تصفیه کن قلیایی فلاکستک یا مدل آب تصفیه کن فلاکستک مدل HD می باشد.  مدل دستگاه تصفیه آب فلوکستک قلیایی نیز مانند دستگاه fluxtek هوشمند گفته شده در بالا می باشد اما در دستگاه fluxtek مدل هوشمند در مرحله 5 فیلتر پست کربن و در مرحله ششم فیلتر مینرال یا مواد معدنی وجود دارد.

اما در دستگاه آب تصفیه فلاکستک مدل HD در مرحله پنجم فیلتر آنتی باکتریال وجود دارد و در مرحله ششم فیلتر قلیایی HD فلاکستک وجود دارد. فیلتر قلیایی HD50 فلاکستک که بر روی دستگاه آب تصفیه فلوکستک مدل HD وجود دارد علاوه بر افزودن مقادیر اندک مواد معدنی به آب مانند فیلتر مینرال موجود بر روی دستگاه آب تصفیه فلوکستک مدل هوشمند، PH آب را تا عدد 8.5 بالا می برد و خواص آنتی اکسیدانی به آب می دهد که تمام این خواصی که گفته شد برای بدن بسیار مفید می باشد. تصفیه آب فلاکستک مدل HD نیز در مرحله پنجم دارای فیلتر آنتی باکتریال می باشد که فیلتر آنتی باکتریال آب شیرین کن فلاکستک مدل قلیایی می تواند میکروب های احتمالی که ممکن است از فیلترها عبور کنند را از بین ببرد.

وجود دو فیلتر آنتی باکتریال و فیلتر قلیایی HD50 در دستگاه تصفیه آب فلاکستک مدل HD باعث شده تا قیمت دستگاه آب شیرین کن fluxtek مدل قلیایی از قیمت تصفیه آب فلاکستک مدل هوشمند کمی بیشتر باشد اما هر دو مدل دستگاه آب تصفیه کن فلاکستک از نظر کارایی و کیفیت آب تصفیه شده ای که تولید می کنند یکسان هستند.

فیلتر قلیایی یا Alkaline بعنوان فیلتر ششم نصب شده در دستگاه تصفیه آب فلوکستک جهت افزایشPH آب تصفیه شده و تولید آب قلـیایی به دستگاه فلوکستک مدل HD افزوده شده است. فیلتر قلیایی HD50 فلاکستک با کیفیت بالایی که دارد می تواند ph آب را تا عدد 8.5 بالا ببرد این مقدار قدرت ph می تواند تا حدود زیادی از سطح اسیدیته داخل بدن را که با خوردن مواد غذایی گوناگون که اکثراً حالت اسیدی دارند را از بین ببرد مصرف آب قلیایی برای اشخاصی که سن زیاد دارند و یا دارو مصرف می کنند خوب است چرا که به جذب مواد شیمیایی داخل دارو به بدن کمک می کند و می تواند حالت اسیدی درون بدن را از بین ببرد.

 

این مطلب را نیز بخوانید: قیمت فیلتر دستگاه تصفیه آب Soft Water

فیلتر قلیایی HD50 یکی از بهترین فیلترهای قلیایی و مکمل قابل نصب بر روی دستگاه آب شیرین کن فلاکستک می باشد که در نوع خود بی نظیر بوده و کیفیت آن با دیگر فیلترهای قلیایی برندهای دیگر تولید کننده فیلتر به هیچ عنوان قابل مقایسه نمی باشد.

از آنجا که طراحی آب تصفیه فلاکستک به گونه ای است که بتواند در هر مکانی قابل استفاده باشد آب تصفیه کن فلاکستک به یک پمپ دیافراگمی تولید فشار با قدرت 100 Psi مجهز شده است که عبور آب از داخل فیلترها را تسریع کرده و برای محل هایی که فشار آب شهری کـم است و آب توانایی عبور از فیـلتر ممبران را ندارد مناسب می باشد. قدرت پمپ دستگاه فلاکستک به قدری بالا است که حتی می تواند آب را از داخل لوله مکش کند و در داخل دستگاه تصفیه آب فلوکستک به جریان آورد.

این پمپ در بالای دستگاه آب تصفیه فلکستک نصب شده است و این کار باعث می شود تا هوای درون فیلترها از پمپ آب عبور کند و در داخل پمپ آب دستگاه نماند و به بیرون هدایت شود. پمپ دستگاه آب شیرین کن فلوکستک از کیفیت بالایی برخوردار است به طوریکه از ابتدای ورود آب تصفیه fluxtek به ایران تا کنون موردی از خرابی و یا سوختگی پمپ آب دستگاه fluxtek دیده نشده است مگر در شرایط خاص که مشتری نسبت به تعویض فیلتر تصفیه آب تعلل کرده و گرفتگی و کیپ شدن فیلترها باعث فشار آمدن به پمپ آب دستگاه شده و پمپ ضعیف شده است.

دستگاه تصفیه آب فلاکستک مانند سایر دستگاه های تصفیه آب دارای فیلتر ممبران یا فیلتر اسمز معکوس است و این فیلتر تا به امروز بهترین فیلتر تصفیه کننده در دنیا شناخته است که می تواند تا حدود 90 درصد از املاح و مواد مضر درون آب را حذف کند. فیلتر ممبران آب تصفیه کن فلاکستک از یک غشای پلیمری ساخته شده است که دارای منافذ بسیار ریزی در حدود 0.0001 میکرون است که می تواند تمام مواد مضر درون آب شامل کربونات کلسیوم، کربونات سدیم، کلر، 60 درصد نیترات و حتی میکروب و باکتری را از آب حذف کند.

به دلیل فشردگی فیلتر ممبران آب تصفیه فلاکستک، دستگاه فلاکستک حتماً باید به پمپ آب بسیار قوی مجهز باشد تا آب شهری بتواند از این فیلتر عبور کند و تصفیه شود. فیلتر ممبران دستگاه آب شیرین کن فلاکستک دارای یک ورودی و دو خروجی می باشد که در قسمت انتهایی یک خروجی برای آب تصفیه شده است و یک خروجی دیگر برای خروج پساب فیلتر ممبران که املاح و مواد زائد از طریق این خروجی دفع می شوند. 

فیلتر ممبران باید از جنس مرغوب باشد و توسط برندهای معروف و معتبر ساخته شده باشد. فیلتر ممبران قابل استفاده در دستگاه تصفیه آب فلاکستک ساخت کارخانه تورای ژاپن می باشد که این کارخانه بهترین و قوی ترین فیلترهای ممبران در دنیا را تولید می کند و فیلتر ساخته شده توسط شرکت تورای ژاپن می تواند در بدترین شرایط آب تا سه سال بر روی دستگاه آب تصفیه فلاکستک با بهترین روش آب را تصفیه کند.

این مطلب را نیز بخوانید: تصفیه آب ایرانی بخریم یا تایوانی؟

دستگاه آب تصفیه کن فلاکستک مدل قلیایی نیز مانند آب تصفیه کن هوشمند دارای یک مخزن 19 لیتری تانک پک است که امکان ذخیره آب تصفیه شده تا حدود 12 لیتر را برای شما امکان پذیر می کند. مخزن تانک پک استفاده شده در دستگاه آب تصفیه کن fluxtek از جنس پلی اتیلن است که مواد داخلی آن که آب تصفیه شده در آن ذخیره می شود از نوع مواد فود گِرِید می باشند و هیچ گونه مواد شیمیایی و مضری به آب اضافه نمی کند. تیوپ استفاده شده در مخزن تانک پک دستگاه فلاکستک از نوع تیوپ آنتی باکتریال است که استفاده طولانی مدت از مخزن باعث تولید هیچ نوع میکروب و قارچی نمی شود.

بر روی مخزن تان پک تایوان که در کنار آب تصفیه کن fluxtek قرار می گیرد تاریخ ساخت مخزن ذخیره آب به میلادی نوشته شده است و به دلیل فروش بالایی که دستگاه آب تصفیه فلاکستک مدل قلیایی دارد تمام دستگاه تصفیه fluxtek در مدت کوتاهی از زمان واردات فروش رفته و هیچ کدام از دستگاه های تصفیه آب فلاکستک مدت زمان زیادی در انبار باقی نمی مانند تا تاریخ مصرف آنها بگذرد و خراب شوند.

 

آب تصفیه شده در دستگاه تصفیه آب تایوانی فلوکستک به دلیل نداشتن کلر، نیترات و سایر املاح مضر آب برای آشپزی، تهیه غذا برای کودکان، استفاده در آکواریوم برای نگهداری ماهی های زینتی، آبیاری گیاهان تزئینی و گران قیمت، استفاده در اتوی برقی به دلیل نداشتن رسوب و همچنین استفاده افرادی که دچار ناراحتی دستگاه گوارش، ناراحتی معده و کسانی که دارای سنگ کلیه هستند، بسیار مناسب می باشد. در طی 15 سال استفاده مشتریان ما از آب تصفیه شده و بررسی تنایج به دست آمده از تجربیات مشتریان در زمان استفاده از دستگاه تصفیه آب فلوکستک تایوانی کلیه موارد گفته شده در بالا برای جلوگیری از انواع بیماری های گوارشی صحت داشته و ما به این باور رسیده ایم که استفاده از آب تصفیه شده بخصوص آب تصفیه شده توسط تصفیه آب قلیایی فلاکستک می تواند بسیاری از بیماریهایی را که به آب مرتبط است مانند سنگ کلیه و کم کاری کلیه را کاهش داده و به درمان زانو درد با آب تصفیه شده کمک کرد.

 

دستگاه تصفیه آب فلاکستک مدل CB

 

قیمت دستگاه تصفیه آب فلاکستک CB با 36 ماه ضمانت 11/500/000 تومان

 

تمام برندهای محبوب و با کیفیت دنیا مدل های متنوعی از دستگاه های تصفیه آب را تولید می کنند. برند تصفیه آب فلاکستک نیز یکی از برندهای محبوب است که مدل های مختلف تصفیه آب fluxtek را تولید می کند.

یکی از مدل های زیبا و خاص آب تصفیه فلاکستک، مدل CB می باشد که یک آب تصفیه کن فلاکستک کم حجم و کم جا یا به عبارتی آب شیرین کن فلاکستک کِیسی می باشد.

دستگاه تصفیه آب fluxtek مدل CB یک دستگاه کاوردار یا رومیزی و مدل کم حجم برند fluxtek می باشد.

شرکت تولید کننده تصفیه آب فلاکستک با در نظر گرفتن سلیقه مشتریان و این که برای فضاهای کم یک مدل مناسب در اختیار مشتری قرار دهد، مدل کِیسی را تولید کرده که دستگاه تصفیه آب فلاکستک مدل CB برند fluxtek می باشد که بدلیل حجم کم دستگاه تصفیه آب فلاکستک مدل CB در هر فضایی جا می شود حتی در کنار کابینت و یا فضای خالی پشت یخچال.

ظاهر شکیل و زیبای آب تصفیه فلاکستک مدل CB دل هر خریداری را به راحتی می رباید و مدل CB فلاکستک به همین دلیل از فروش خوبی برخوردار بوده است.

تصفیه آب fluxtek مدل CB یک دستگاه تصفیه آب فلاکستک کیسی می باشد که تمام قطعات دستگاه فلاکستک و حتی مخزن ذخیره آب دستگاه در درون کیس دستگاه CB قرار گرفته و بغیر از شیر آب دستگاه فلاکستک CB قطعه دیگری در بیرون از دستگاه آب تصفیه کن فلاکستک قرار ندارد.

دستگاه تصفیه آب فلاکستک مدل CB به دلیل کیسی بودن دستگاه تصفیه آب از فیلترهای خطی یا InLine فلاکستک استفاده شده که به دلیل این که این مدل فیلترها به هوزینگ فیلتر نیاز ندارند و فضای کمتری اشغال می کنند باعث می شود تا ابعاد دستگاه آب تصفیه فلاکستک مدل CB کاهش یابد.

دستگاه آب تصفیه کن fluxtek مدل CB همانند دیگر مدل های دستگاه آب تصفیه فلاکستک که در بالا اشاره شد دارای پنج فیلتر اصلی تصفیه آب به اضافه یک فیلتر مکمل می باشد که به عنوان فیلتر ششم می باشد و این فیلتر یا فیلتر مینرال است و یا فیلتر قلیایی که عکس فیلتر قلیایی را در بالا مشاهده می کنید.

مخزن دستگاه آب تصفیه کن فلاکستک مدل CB یک مخزن از جنس استیل در داخل کیس دارد که مخزن دستگاه CB فلاکستک ساخت شرکت تانک پک تایوان می باشد و می تواند تا 4 لیتر آب تصفیه شده را در داخل خود ذخیره کند.

به دلیل سنگین بودن مخزن دستگاه fluxtek معمولاً مخزن را در پایین دستگاه قرار می دهند.

پمپ آب دستگاه آب تصفیه فلاکستک CB در داخل کیس دستگاه تصفیه آب قرار دارد و به دلیل این که قاب دستگاه آب شیرین کن فلاکستک پلاستیکی می باشد باعث می شود اگر دستگاه CB فلاکستک در سطح صاف و تراز قرار نگیرد به دلیل لرزش پمپ آب fluxtek در هنگام کارکرد، دستگاه فلاکستک دچار لرزش شود و به صدا بیافتد.

پمپ آب دستگاه آب تصفیه فلاکستک ساخت شرکت فلاکستک تایوان می باشد و قدرتی برابر با 120 Psi تولید می کند که این قدرت می تواند آب را درون فیلترهای دستگاه CB فلاکستک با فشار زیاد از فیلترها عبور دهد و سرعت تصفیه آب را افزایش دهد.

تمام قطعات برقی دستگاه آب تصفیه fluxtek با ولتاژ 24 ولت کار می کنند تا در صورت شوک الکتریکی هیچ مشکلی برای مصرف کننده به وجود نیاید.

این مطلب را نیز بخوانید: مرکز خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب 

ترانس دستگاه آب تصفیه کن فلاکستک CB در کنار پمپ آب دستگاه CB قرار گرفته تا بتواند برق دستگاه تصفیه آب را تامین کند. این ترانس از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و می تواند نوسانات برقی را به راحتی تحمل کند.

دستگاه تصفیه آب CB فلاکستک در 4 رنگ مختلف تولید می شود که هر رنگ زیبایی خاصی را به دستگاه تصفیه آب CB می دهد.

شیر آب دستگاه آب تصفیه کن CB فلاکستک از نوع اهرمی می باشد که دارای ظاهری زیبا و خاص می باشد که در کنار شیر ظرفشویی نما و جلوه خاصی به دستگاه تصفیه آب می دهد.

 

دستگاه تصفیه آب فلاکستک یکی از بهترین و با کیفیت ترین برندهای موجود در بازار ایران می باشد و خرید دستگاه تصفیه آب فلاکستک را به شما توصیه می کنیم

 

در ادامه می توانید یک ویدئو کوتاه در مورد تفاوت دو دستگاه تصفیه آب فلاکستک هوشمند و دستگاه تصفیه آب فلاکستک مدل HD را ببینید.

 

مشخصات ظاهری دستگاه تصفیه آب فلاکستک

 

  • دستگاه تصفیه آب فلاکستک دارای فیلتر قلیایی فلاکستک 50HD برای تولید آب قلیایی با PH بالا می باشد.
  • دستگاه آب تصفیه فلاکستک دارای فیلتر آنتی باکتریال فلاکستک برای ضد عفونی آب می باشد.
  • دستگاه آب تصفیه کن فلاکستک از ایجاد رسوب در كتری ، چای ساز و اتوی بخار جلوگیری می کند.
  • دستگاه آب شیرین کن فلاکستک دارای مخزن ذخیره پلی اتیلنی مقاوم در برابر پوسیدگی می باشد.
  • تصفیه آب فلاکستک دارای پمپ تولید فشار قوی برای مناطقی با آب کم فشار می باشد.
  • آب تصفیه فلاکستک دارای شیر برقی جهت جلوگیری از جاری بودن مداوم آب در زمان خاموش بودن دستگاه تصفیه آب فلاکستک می باشد.
  • آب تصفیه کن فلاکستک دارای شیر تنظیم TDS برای بهبود بخشیدن به مزه آب تصفیه شده توسط آب تصفیه کن فلاکستک می باشد.
  • آب شیرین کن فلاکستک دارای پایه نگهدارنده فلزی است که باعث استحکام دستگاه آب تصفیه فلاکستک می شود .
  • تصفیه آب fluxtek دارای عقربه فشارسنج جهت اطمینان از مناسب بودن فشار آب ورودی به دستگاه تصفیه آب fluxtek می باشد.
  • آب تصفیه fluxtek دارای شیر مصرف استیل با آبکاری کرم و ظاهری شیک و زیبا می باشد.
  • آب تصفیه کن fluxtek قادر به تصفیه آب تا 300 لیتر آب در شبانه روز می باشد.
  • آب شیرین کن fluxtek دارای مخزن 19 لیتری تانک پک برای ذخیره آب تصفیه شده توسط آب تصفیه کن fluxtek می باشد.
  • تصفیه آب تایوانی fluxtek قابلیت نصب همزمان به یخچال و آب سرد کن را دارد.
  • آب تصفیه کن آمریکایی fluxtek دارای ترانس مبدل 24 ولت با کیفیت بالا بر روی دستگاه تصفیه آب fluxtek می باشد.
  • دستگاه تصفیه آب fluxtek دارای سوییچ های کنترل کننده کارکرد خودکار دستگاه تصفیه آب fluxtek می باشد.
  • دستگاه آب تصفیه fluxtek دارای شیر بک واش جهت شستشوی فیلترها قبل از استفاده از دستگاه آب تصفیه fluxtek می باشد.
  • دستگاه آب تصفیه کن fluxtek دارای کیت نشت یاب آب و قطع جریان آب ورودی به دستگاه در صورت نشتی آب می باشد.
  • دستگاه آب شیرین کن fluxtek دارای شیر بک واش جهت شستشوی فیلتر ممبران بصورت جداگانه می باشد.

 

مشخصات فنی دستگاه تصفیه آب فلاکستک

 

  • میزان تولید آب تصفیه شده: 300 لیتر در شبانه روز و قابل ارتقاء تا 400 لتیر در شبانه روز
  • حجم کل مخزن : 19 لیتر
  • فشار پمپ آب دستگاه: 100 Psi
  • شیر آب : تمام استیل و کرم فانتزی اهرمی
  • دقت حذف ناخالصی ها : 0.0001 میکرون
  • درصد حذف ناخالصی ها: 85 تا 90 درصد
  • ولتاژ برق ورودی ترانس : 220 ولت
  • ولتاژ برق خروجی ترانس : 24 ولت
  • ولتاژ برق پمپ : 24 ولت 2 آمپر
  • ابعاد دستگاه (cm) 37 x 22 x 43
  • ابعاد مخزن ذخیره (cm) 28 x 28 x 40
  • حداقل دمای کارکرد دستگاه : 5 درجه سانتیگراد
  • حداكثر دمای کارکرد دستگاه : 50 درجه سانتیگراد
  • دارای گیج فشار سنج روغنی
  • دارای شیر تنظیم TDS فلزی برای تنظیم سختی آب تصفیه شده
  • دارای شیر شستشوی فیلترهای پایین دستگاه تصفیه آب فلاکستک
  • دارای سویچ های High pressure و Low pressure جهت کارکرد اتوماتیک دستگاه فلاکستک
  • تعداد فیلتر نصب شده بر روی دستگاه فلاکستک : 6 عدد
  • قطر شلنگ های دستگاه فلاکستک: " 1.4
  • قابلیت اتصال دستگاه تصفیه آب به یخچال
  • دارای فیلتر ممبران تورای ژاپن
  • ساخت کشور تایوان

 

مشخصات فیلترهای دستگاه تصفیه آب فلاکستک

 

  • فیلتر پلی پروپیلن: ( PP )

فیلتر پلی پروپیلن اولین فیلتر دستگاه تصفیه آب فلاکستک است که در هوزینگ اول دستگاه آب تصفیه فلاکستک که شیشه ای است قرار می گیرد . اولین فیلتر تصفیه fluxtek از جنس الیاف پلی پروپیلن فشرده به هم تابیده شده تولید شده است که فیلتر اول آب تصفیه کن فلاکستک دارای منافذ ریز در حدود یک میکرون می باشد و قابلیت حذف شن و ماسه ، گل و لای ، زنگ زدگی لوله ها ، لجن ، ذرات معلق تا دقت یک میکرون را دارد.

فیلتر اول تصفیه آب فلاکستک در هوزینگ پایین دستگاه قرار دارد و داخل آن دیده می شود و به این خاطر است که شما در صورت کثیف شدن فیلتر اول آن را به سرعت تعویض کنید تا مواد گفته شده به دیگر فیلترها و قطعات دستگاه آب تصفیه کن فلاکستک نرود.

این مطلب را نیز بخوانید: مضررات جوشاندن آب 

فیلتر اول تصفیه آب فلاکستک مانند یک استوانه تو خالی سفید رنگ می باشد که اب ورودی به دستگاه تصفیه فلاکستک از بیرون به داخل نفوذ می کند و تمام مواد درشت و ذرات معلق درون آب از آن جدا شده و آب ورودی به دستگاه آب تصفیه فلاکستک صاف می شود و آب از داخل فیلتر اول به سمت فیلترهای بعدی می رود.

ضخامت فیلتر اول در دستگاه آب شیرین کن فلاکستک بسیار مهم است به این دلیل که اگر از یک میکرون بیشتر باشد باعث می شود تا مواد معلق زیادی به داخل دستگاه تصفیه آب fluxtek نفوذ کند و اگر ریزتر باشد مانع از عبور راحت آب به داخل دستگاه آب تصفیه کن فلاکستک می شود. هر فیلتر پلی پروپیلن بسته به نوع آب منطقه نصب دستگاه آب تصفیه فلاکستک خراب می شود و زمان تعویض فیلتر پلی پروپیلن با توجه به کیفیت آب منطقه مورد استفاده مشخص می شود اما در بهترین حالت زمان تعویض فیلتر اول آب تصفیه کن فلاکستک، بین 3 تا 6 ماه می باشد.

  • فیلتر کربن اکتیو: ( UDF or GAC )

فیلتر دوم دستگاه تصفیه آب fluxtek که در هوزینگ سفید وسط قرار دارد فیلتر کربن UDF می باشد که مواد داخل این فیلتر از جنس پودر کربن فعال بوده که قابلیت حذف کلر آزاد ، سموم کشاورزی ، طعم ، رنگ آب را دارد. فیلتر دوم آب تصفیه فلاکستک از مواد کربنی می باشد که از بهترین و مرغوب ترین نوع مواد گیاهی مانند پوست پسته، بادام و نارگیل ساخته شده است.

برای تهیه ذغال کربن فعال آب تصفیه کن فلاکستک از روش خاصی برای تولید این مواد استفاده می شود تا باعث شود مواد کربن داخل فیلتر آب شیرین کن فلاکستک بیشترین مقدار جذب مواد داخل آب بخصوص کلر را داشته باشد تا به فیلترهای دیگر تصفیه آب فلاکستک صدمه ای وارد نشود. 

توجه کنید که ظاهر فیلتر دوم آب تصفیه fluxtek حتی در استفاده طولانی مدت تغییر نمی کند اما مواد درون آن قدرت جذب خود را از دست می هند و دیگر نمی تواند مواد گفته شده بخصوص کلر را بگیرد و کلر موجود در آب به راحتی می تواند فیلتر ممبران دستگاه تصفیه fluxtek را از بین ببرد. زمان تعویض فیلتر دوم آب تصفیه کن fluxtek با توجه به شرایط محیطی می تواند تغییر کند اما برای سالم ماندن دیگر قطعات و فیلترهای دستگاه آب شیرین کن fluxtek بهتر است فیلتر دوم هر 6 ماه یکبارتعویض شود.

  • فیلتر کربن بلاک : ( CTO )

سومین فیلتر دستگاه تصفیه fluxtek  که در هوزینگ سفید سمت چپ قرار می گیرد فیلتر کربن گرانول است . فیلتر کربن گرانول قابلیتی همانند فیلتر کربن اکتیو دارد  به اضافه اینکه کلیه ذرات بزرگتر از 5 میکرون را نیز حذف می کند این فیلتر بصورت یک استوانه تو خالی از جنس مواد کربنی است که به جای این فیلتر می توان از فیلتر اول دستگاه فلاکستک نیز استفاده نمود. زمان تعویض این فیلتر هر 6 ماه یکبار می باشد.

  • فیلتر ممبران : ( Membrane )

فیلتر ممبران آب تصفیه کن فلاکستک با روش اسمز معکوس آب را تصفیه می کند و باعث حذف املاح سنگین و نمکهای مضر، نیترات و نیتریت، آرسنیک، باکتری، ویروس، انگل، قارچ، انواع میکروبها، مواد شوینده، سموم کشاورزی، سرب، جیوه شده و می تواند آب شور را به آب شیرین تبدیل کرده وسختی آب شهری را پایین آورد. زمان تعویض 24 الی 36 ماه یکبار می باشد.

  • فیلتر پست کربن : ( Post Carbon )

آب طبیعی و بدون مواد نگهدارنده اگر چند روز در حالت ساکن بماند ممکن است طعم و بوی بگیرد برای از بین بردن این حالت و از بین بردن طعم و مزه آب شهری فیلتری بر روی دستگاه آب شیرین کن فلاکستک قرار می گیرد که به فیلتر بوگیر و یا فیلتر پست کربن می گویند.

مواد داخل فیلتر پست کربن از جنس ذغال پوست نارگیل بوده که طی فرایند خاصی فراوری می شود و می تواند هر نوع طعم و بوی احتمالی آب تصفیه شده ناشی از ذخیره شدن آب در مخزن دستگاه فلاکستک را حذف نماید. زمان تعویض فیلتر پست کربن هر 12 ماه یکبار است.

  • فیلتر قلیایی: ( Alkaline )

آب قلیایی شده بهترین نوع آب مصرفی برای اکثر مصرف کنندگان می باشد. آب قلیایی در بدن حالت اسیدی درون بدن را خنثی می کند و به حفظ مواد معدنی بدن کمک می کند. معمولاْ در دستگاه آب تصفیه فلاکستک آب توسط فیلتر قلیایی HD50 قلیایی می شود.

فیلتر قلیایی HD50 آب شیرین کن فلاکستک یکی از بهترین برندهای فیلترهای قلیایی در دنیا می باشد که می تواند با بالا بردن PH آب علاوه بر تولید آب قلیایی، مقداری نیز مواد معدنی به آب اضافه می کند و برای کسانی که ناراحتی دستگاه گوارش دارند و حتی افراد سالم نیز مفید باشد. زمان تعویض فیلتر قلیایی HD50هر 24 ماه یکباراست ولی برندهای دیگر هر 12 ماه یکبار می باشد.

  • فیلتر نانو سیلور :

یکی از شش فیلتری که بر روی دستگاه تصفیه آب فلاکستک قرار دارد فیلتر نانو سیلور می باشد.

فیلتر نانو سیلور یک نوع فیلتر CTO می باشد که از نوع کربن می باشد و همچنین فیلتر نانو سیلور با دارا بودن ذرات نقره می تواند میکروب های احتمالی که ممکن است از مسیر جریان تصفیه آب عبور کنند را از بین ببرد.

فیلتر نانو سیلور در صورتی که آب تصفیه شده از آن عبور کند می تواند تا حدود 24 ماه نیز بر روی دستگاه تصفیه آب فلاکستک به کار خود ادامه دهد.

 

شرکت آبرسان تهران با اطمینان از کیفیت بالای دستگاه تصفیه آب فلاکستک اعلام می دارد که تمامی دستگاه های تصفیه آب فلاکستک دارای 36 ماه ضمانت بی قید و شرط از زمان نصب دستگاه آب تصفیه فلوکستک می باشند .

 

 
پرفروش ترین محصولات

درباره ما

شرکت آبرسان تهران در طی سالیان متمادی توانسته رضایت مشتریان زیادی را با ارائه خدمات پس از فروش گسترده جذب نماید که از مهمترین مشتریان این شرکت می توان به شرکت آزاد راه تهران شمال، سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی، سازمان توسعه صادرات ایران ،دانشکده دندانپزشکی، آزمایشگاه خاک و مکانیک دانشگاه تهران، آزمایشگاه شیمی دانشگاه علم و صنعت ، معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری و پژوهشکده پلیمر و مواد ایران اشاره نمود

تماس باما

آدرس: تهران خیابان شریعتی، بالا تر از خیابان مطهری، کوچه کلاته ، پلاک 94 ، واحد2

 ایمیل: abresantehran@gmail.com

تلفن:  77933083(021)-77999407(021)-77999423(021)

موبایل: 0296614-0912

واتس اپ- ایتا- روبیکا: 09193041965

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد. 2024© | طراحی سایت دارکوب

toTop