goldtoraymembrane

 

 

برندهای مختلفی به بازار فیلترهای ممبران ایران وارد شده اند که البته برخی از آن ها از کیفیت خوبی بهره می برند. یکی از این برندها فیلتر ممبران گلد تورای است که محصول کشور ژاپن و تولید کارخانه  TORAY  می باشد . فیلتر ممبران گلد تورای هم اکنون در چهارکشور ژاپن ، کره جنوبی ، چین و آمریکا تولید می شود . این محصول جهت استفاده در دستگاه های تصفیه آب خانگی و اداری که از تکنولوژی RO استفاده می کنند تولید شده و به دلیل استفاده از کاغذ و متریال مرغوب ، در مدت زمان کوتاه فعالیت خود توانسته به خوبی اعتماد مصرف کننده را به خود جلب نماید. فیلتر ممبران گلد تورای دارای منافذ بسیار ریزی است که از ورود مواد شیمیایی مضر و آلودگی ها به مخزن ذخیره دستگاه تصفیه آب شما جلوگیری می کند.

 فیلتر ممبران گلد تورای از یکسری لایه فشرده، به طور موازی دور هم پیچیده و به صورت غشاهای نیمه تراوا درآمده و به شکل استوانه ای با لایه های کرم رنگ و پوسته آبی رنگ می باشد.

تولید ممبران گلد تورای به روش اسمز معکوس ( Reverse Osmosis System Membrane Elements ) و نانوفیلتراسیون ، از سال 1967 با المان های استات سلولز آغاز و هم اکنون خط تولید شرکت تورای شامل طیف وسیعی از ممبرین های ساخته شده از ترکیب های پلی آمید جهت استفاده دردستگاه های تصفیه آب خانگی یا RO ، اولترا فیلتراسیون (UF) ، نانو فیلتراسیون (NF) ، میکرو فیلتراسیون (MF)  و انواع دیگر دستگاه تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی است.

کیفیت بالا و قیمت مناسب از جمله خصوصیات شاخص ممبران گلد تورای است . صفحه غشایی فیلتر ممبران گلد تورای متشکل از 13 لایه مرغوب که توسط متخصصان و شیمیدان های معتبر در آزمایشگاه های کشور ژاپن تولید شده است.

ممبران گلد تورای به دلیل داشتن منافذ کوچک به ضخامت 0.00001 ( یکصد هزارم میکرون) قادر است مواد سمی و میکروب های آب اعم از ، نیترات ، نیتریت ، انگل ، باکتری و ویروس ، آرسنیک ،بنزن ، مواد آلی ، سموم و کودهای شمیایی و کشاورزی و فلزات سنگین در آب که باعث ایجاد رسوب در ظروف میشوند را تا 95 درصد حذف کند .

این فیلتر به علت خاصیت نیمه تراوایی خود توانسته به عنوان یکی از دقیق ترین فیلتر­های تصفیه آب به کار رود . اساس کار این فیلتر به گونه ای است که آب و مواد آلی با جرم مولکولی کمتر قادر به عبور از پلیمر غشاء هستند ، اما نمک های محلول در آب و مواد آلی با جرم مولکولی سنگین تر از آب به دلیل اندازه ذرات و بار الکتریکی شان توانایی عبور از غشا را نخواهند داشت.

فیلتر ممبران بسیار حساس است و آب خام ورودی به آن باید مراحل پیش تصفیه را گذرانده باشد. درصورتی که ذرات فیزیکی مانند خاک و شن یا مواد شیمیایی مانند کلر و ذرات کربن ناشی از فیلترهای پیش تصفیه قبل از فیلتر ممبران به این فیلتر برسند باعث گرفتگی سریع و پارگی غشای ممبران می شوند.

ممبران گلد تورای دارای استاندارد های معتبر بین المللی نظیر NSF ، water quality و FDA در صنعت آب و فاضلاب است . این استانداردها و گواهینامه های جهانی بیان کننده بالاترین سطح کیفیت بهداشتی دستگاه های تصفیه آب و قطعات بهداشتی آب آشامیدنی در دنیاست . فیلتر ممبران تورای هم اکنون دارای استانداردهای NSF/ANSI 42  و  NSF/ANSI 58  است .

این فیلتر برای تمامی دستگاه تصفیه آب شش مرحله ای ، دستگاه تصفیه آب 7 مرحله ای مینرال و یونیزه قلیایی و دستگاه تصفیه آب اکسیژن ساز که از تکنولوژی اسمز معکوس  RO بهره میبرند مناسب می باشد . زمان تعویض فیلتر ممبران گلد تورای در دستگاه تصفیه آب خانگی همانند فیلتر ممبران فیلمتک معمولا یک سال و نیم تا دو سال است . البته عمرمفید فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی به خصوص فیلتر ممبران بسته به منطقه نصب دستگاه تصفیه آب ، میزان سختی آب یاTDS و میزان آب آشامیدنی مصرفی شما متفاوت است ، جهت اطلاعات بیشتر در این خصوص میتوانید به بخش زمان تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب مراجعه نمایید .

بنابراین کیفیت فیلتر الیافی ، فیلتر کربن فعال و فیلتر کربن بلاک در عمرمفید فیلتر ممبران تاثیر مستقیم دارند. این نوع فیلتر به گونه ای طراحی شده که مولکولهای خنثی را براحتی از خود عبور می دهند.

 

 قیمت فیلتر ممبران گلد تورای

قیمت فیلتر ممبران گلد تورای50 گالن : 180 هزار تومان

قیمت فیلتر ممبران گلد تورای 75 گالن : 200 هزار تومان

قیمت فیلتر ممبران گلد تورای 100 گالن : 400 هزار تومان

 

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فیلتر ممبران گلد تورای با کارشناسان فروش شرکت آبرسان تهران تماس حاصل نمایید .

 

 

 

پرفروش ترین محصولات

درباره ما

شرکت آبرسان تهران در طی سالیان متمادی توانسته رضایت مشتریان زیادی را با ارائه خدمات پس از فروش گسترده جذب نماید که از مهمترین مشتریان این شرکت می توان به شرکت آزاد راه تهران شمال، سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی، سازمان توسعه صادرات ایران ،دانشکده دندانپزشکی، آزمایشگاه خاک و مکانیک دانشگاه تهران، آزمایشگاه شیمی دانشگاه علم و صنعت ، معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری و پژوهشکده پلیمر و مواد ایران اشاره نمود

تماس باما

آدرس: تهران خیابان شریعتی، بالا تر از خیابان مطهری، کوچه کلاته ، پلاک 94 ، واحد2

 ایمیل: abresantehran@gmail.com

تلفن:  77933083(021)-77999407(021)-77999423(021)

موبایل: 0296614-0912

واتس اپ- ایتا- روبیکا: 09193041965

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد. 2024© | طراحی سایت دارکوب

toTop