alkalinefilter

 

فیلتر قلیایی ZH350 یکی از بهترین فیلترهای قلیایی ساخت کشور تایوان می باشد که در ایران وجود دارد . در دستگاه تصفیه آب وجود فیلتر ششم لازم و ضروری به نظر می رسد از آن جهت که در تمام دستگاه های تصفیه آب به روش اسمز معکوس پنج فیلتر به عنوان فیلتر اصلی وجود دارد و وجود این پنج فیلتر در دستگاه تصفیه آب لازم و ضروری می باشد . اما می توان فیلترهای دیگری را به عنوان فیلتر ششم به بعد بر روی دستگاه تصفیه آب نصب کرد که نقش فیلتر کمکی را داشته باشند و این فیلترها در تصفیه آب هیچ نقشی ندارند بلکه به درخواست مشتری و فقط جهت بالا بردن املاح مواد معدنی و غنی ساختن آب تصفیه شده استفاده می شوند .

فیلتر قلیایی ZH350 یکی از فیلترهای قلیایی با کیفیت در ایران می باشد که می تواند باعث افزايش PH آب تصفیه شده شود . آبي كه از داخل اين فيلتر عبور می کند به دلیل عبور از روی دانه های معدنی کلسیوم و منیزیوم که دارای بار مثبت و منفی هستندباعث افزایش PH آب تا 8.5 می شود . فیلتر قلیایی ZH350 به دلیل بالا بردن مقدار ph آب ، می تواند یکی از بهترین فیلترهای کمکی نصب شده بر روی دستگاه تصفیه آب باشد . همانطور که می دانید آب قلیایی به دلیل بالا بودن مقدار ph ،خاصیت پزشکی فراوانی دارد و مورد تایید سازمان غذا و دارو آمریکا FDA نیز می باشد .

 

 

   خواص فیلتر قلیایی

 

معمولاً بیشتر مواد غذایی میوه و سبزیجات و مواد پروتئینی که در طول شبانه روز استفاده می کنیم دارای خاصیت اسیدی هستند یعنی مقدار ph آنها پایین تز عدد 7 می باشد در این حالت محیط بدن به سمت حالت اسیدی می رود . حالت اسیدی زیاد و ماندگاری این حالت اسیدی در بدن می تواند باعث از بین رفتن سلول های بدن و کمک به تکثیر سلول های سرطان زا شود . برای جلوگیری از این حالت ، بدن برای متعادل کردن و خنثی کردن حالت اسیدی و دفع مواد اسیدی باید از کلسیوم و منیزیوم داخل بدن استفاده کند اگر مقدار کلسیوم و منیزیوم درون بدن به مقدار کافی باشد ، مشکلی برای بدن ایجاد نمی شود اما اگر مقدار این دو ماده معدنی در بدن کم باشد و یا شما از مواد غذایی که خاصیت اسیدیته دارند زیاد استفاده کنید ، کبد برای دفع حالت اسیدی از کلسیوم داخل مغز استخوان استفاده می کند و استخوان پوک می شود . استفاده از آب قلیایی شده در دستگاه تصفیه آب به بدن کمک می کند تا کلسیوم و منیزیوم کمتری را از دست بدهد و سالم تر بماند .

مقدار سطح قلیایی کنندگی فیلتر بستگی به شدت جریان عبور آب از این فیلتر ، کیفیت مواد داخل فیلتر و کیفیت آب تصفیه شده عبوری از فیلتر دارد و هر چه آب با سرعت کمتری از داخل فیلتر قلیایی عبور کند مقدار سطح ph آب بالاتر می رود .

جهت دریافت اطلاعات کامل تر در مورد خواص فیلتر قلیایی به این صفحه مراجعه کنید .

 

 

   انواع فیلتر قلیایی

 

پوسته فیلتر قلیایی معمولا به رنگ آبی یا سفید تولید می شود و که فیلتر قلیایی نیز دو نوع است . یک نوع فیلتر قلیایی فقط قلیایی کننده آب است و بر روی فیلتر کلمه alkaline  نوشته شده است که این فیلتر فقط و فقط می تواند سطح Ph آب را بالا ببرد . اما نوع دیگری از این فیلتر وجود دارد و ما به شما توصیه می کنیم که از آن استفاده کنید علاوه بر Alkaline بودن یا خاصیت قلیایی کنندگی آب تصفیه شده ، عبارتorp   نیز بر روی آن نوشته شده است و این فیلتر می تواند خواص آنتی اکسیدانی به آب تصفیه شده اضافه کند که برای بدن نیز مفید می باشد .

زمان تعویض فیلتر قلیایی ZH350 به میزان آب استفاده شده از فیلتر قلیایی یا همان میزان مصرف آب دارد و ظرفیت قلیایی کنندگی آب با واحد لیتر یا گالن روی فیلتر قلیایی درج می شود که در حدود 1500 گالن یا 5800 لیتر می باشد که پس از این مقدار استفاده ، فیلتر خاصیت خود را از دست می دهد و باید تعویض شود که این مقدار استفاده برای یک خانواده چهار نفره در حدود 12 الی 18 ماه بطول می انجامد .

 

 

سوالات متداول

 

آیا آب قلیایی مزه دارد ؟

بله معمولاً آب قلیایی ترش مزه است که پیشنهاد می شود قبل از فیلتر پُست کربن نصب شود تا مزه آن توسط فیلتر پُست کربن گرفته شود .

آیا از فیلتر قلیایی می توان به تنهایی استفاده کرد ؟

بله ، اما اگر آب تصفیه شده باشد خیلی بهتر است به این دلیل که آب تصفیه شده املاح و یا میکروب ندارد .

آیا همه فیلترهای قلیایی خواص یکسان دارند ؟

خیر فقط باید از برندهای معتبر و غیر چینی استفاده کرد چراکه فیلترهای چینی نه تنها خاصیت ندارند بلکه ممکن است باعث تولید عوامل بیماری زا شود .

 

 

 

پرفروش ترین محصولات

درباره ما

شرکت آبرسان تهران در طی سالیان متمادی توانسته رضایت مشتریان زیادی را با ارائه خدمات پس از فروش گسترده جذب نماید که از مهمترین مشتریان این شرکت می توان به شرکت آزاد راه تهران شمال، سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی، سازمان توسعه صادرات ایران ،دانشکده دندانپزشکی، آزمایشگاه خاک و مکانیک دانشگاه تهران، آزمایشگاه شیمی دانشگاه علم و صنعت ، معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری و پژوهشکده پلیمر و مواد ایران اشاره نمود

تماس باما

آدرس: تهران خیابان شریعتی، بالا تر از خیابان مطهری، کوچه کلاته ، پلاک 94 ، واحد2

 ایمیل: abresantehran@gmail.com

تلفن:  77933083(021)-77999407(021)-77999423(021)

موبایل: 0296614-0912

واتس اپ- ایتا- روبیکا: 09193041965

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد. 2024© | طراحی سایت دارکوب

toTop