وجود مخزن در دستگاه تصفیه آب از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که آبی که تصفیه می شود ابتدا در مخزن تصفیه آب ذخیره می شود و آبی که هنگام باز کردن شیر تصفیه آب روی سینک ظرفشویی با فشار خارج می شود از مخزن بیرون می آید . دستگاه تصفیه آب بدون مخزن نیز آب را تصفیه می کند و تاثیری بر روند تصفیه آب در دستگاه تصفیه آب ندارد اما فشار مستقیم آب تصفیه شده بقدری اندک است که شما برای پر کردن یک لیوان باید حداقل 3 دقیقه وقت بگذارید . اما زمانی که شما از دستگاه تصفیه آب استفاده نمی کنید ، دستگاه تصفیه آب همین اندک آبی که تصفیه می کند را در مخزن ذخیره می کند و به محض باز کردن شیر برداشت آب تصفیه شده ، آب با فشار بیرون می آید .

مخزن ذخیره آب تصفیه شده باید از مواد بهداشتی ساخته شده باشد چرا که آب تصفیه شده درون یک تیوپ ذخیره می شود که از جنس لاستیک است . اگر این تیوپ بهداشتی نباشد ممکن است آب تصفیه شده آلوده شود و یا به مرور زمان باعث تجمع میکروب درون مخزن شود و سلامتی شما را به خطر اندازد .

 

مخزن تصفیه آب تانک مکس

 

مخزن تصفیه آب تانک مکس یکی از مخزن هایی است که هم اکنون در ایران و توسط کارخانه معصومی در قم تولید می شود . تیوپ داخل مخزن TankMax از مواد بهداشتی و فود گِرِید می باشد که بهداشتی و آنتی باکتریال می باشد .

مخزن تانک مکس در دو نوع 19 لیتری و 16 لیتری تولید می شود و قابلیت ذخیره 9 الی 12 لیتر آب تصفیه شده را دارند .

محل قرار گیری شیر مخزن در مخزن TankMax بر روی مخزن و در گوشه قرار دارد که بصورت فرو رفتگی می باشد . از آنجایی که نمی توان بدور رزوه محل بستن شیر مخزن نوار تفلون بست در داخل فرو رفتگی یک واشر لاستیکی قرار دارد که به هنگام بستن شیر مخزن ، شیر مخزن را آب بندی می کند .

در زیر مخزن و در کنار یک والف هوا قرار دارد که می توانید با استفاده از تلمبه ، باد مخزن را تنظیم کنید که این مقدار برابر است با 9 Psi در مخزن های 19 لیتری و 7 Psi در مخزن های 16 لیتری .

از نقاط قوت این مخزن می توان به قیمت پایین تر این مخزن نسبت به محصولات خارجی و عمر 4 الی 5 سال مخزن تانک مکس اشاره کرد .

از نقاط ضعف مخزن TankMax می توان به پایین بودن کیفیت والف هوای مخزن در زیر مخزن اشاره کرد که باعث می شود باد تنظیمی مخزن در مدت زمان کوتاهی خارج شود و اگر در هر بار تعویض فیلتر این باد تنظیم نشود باعث پارگی تیوپ داخل مخزن می شود . پس به این نکته توجه کنید که هر 6 ماه یکبار باد مخزن را چک کنید تا مخزن خراب نشود .

هنگام استفاده از مخزن تانک مکس به چند نکته توجه کنید :

اگر قصد سفر دارید و نمی خواهید از آب تصفیه شده درون مخزن تا 10 روز استفاده کنید سعی کنید آب داخل مخزن را خالی کنید . برای انجام این کار کافیست دستگاه تصفیه آب را از برق بکشید و سپس شیر آب ورودی به دستگاه تصفیه آب را ببندید . شیر آب تصفیه روی سینک ظرفشویی را باز کنید تا آب داخل مخزن و دستگاه خالی شود . و هنگام استفاده دوباره شیر آب ورودی به دستگاه را باز کنید و دستگاه را به برق بزنید تا تصفیه آب شروع به کار کند .

از آنجاییکه مخازن تصفیه آب بصورت پلمپ هستند و به خاطر آلوده نشدن آب تصفیه درون مخزن ، امکان دسترسی و تعویض تیوپ داخل مخزن وجود ندارد لذا برای جلوگیری از آلوده شدن مخزن به میکروب ، فیلترها را در زمان تعیین شده تعویض کنید تا کیفیت آب تصفیه ذخیره شده درون مخزن ثابت بماند . همچنین لازم است مخزن تانک مکس هر 5 الی 6 سال تعویض شود . تعویض مخزن برای سلامتی شما لازم است .

 

پرفروش ترین محصولات

درباره ما

شرکت آبرسان تهران در طی سالیان متمادی توانسته رضایت مشتریان زیادی را با ارائه خدمات پس از فروش گسترده جذب نماید که از مهمترین مشتریان این شرکت می توان به شرکت آزاد راه تهران شمال، سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی، سازمان توسعه صادرات ایران ،دانشکده دندانپزشکی، آزمایشگاه خاک و مکانیک دانشگاه تهران، آزمایشگاه شیمی دانشگاه علم و صنعت ، معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری و پژوهشکده پلیمر و مواد ایران اشاره نمود

تماس باما

آدرس: تهران خیابان شریعتی، بالا تر از خیابان مطهری، کوچه کلاته ، پلاک 94 ، واحد2

 ایمیل: abresantehran@gmail.com

تلفن:  77933083(021)-77999407(021)-77999423(021)

موبایل: 0296614-0912

واتس اپ- ایتا- روبیکا: 09193041965

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد. 2024© | طراحی سایت دارکوب

toTop