فیلترها در دستگاه تصفیه آب نقش مهمی را دارند . فیلترها هستند که وظیفه پالایش آب را بر عهده دارند . اما انتخاب فیلتر خوب برای دستگاه تصفیه آب مهم و ضروری است چرا که فیلتر نامناسب علاوه بر زیان رساندن به دستگاه تصفیه آب ، ممکن است برای سلامتی نیز مضر باشد . در بازار فیلتر تصفیه آب با برند های گوناگون و قیمت های مختلف وجود دارد اما انتخاب فیلتر خوب و قیمت مناسب بسیار سخت است . حال این سوال به ذهن می رسد که چگونه یک فیلتر خوب انتخاب کنیم . فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی که از کیفیت بالایی برخوردار باشند باید حتماً گیاهی باشند یعنی در ساخت آنها از مواد گیاهی استفاده شده باشد نه مواد صنعتی . معمولاً فیلترهای خوب و گیاهی از جنس چوب مرغوب و یا ذغال پوست نارگیل ، پسته و گردو ساخته می شوند که این نوع فیلترها از قدرت جذب بسیار بالایی در جذب مواد سمی درون اب مانند کلر و نیتریت برخوردار هستند و در کیفیت آب تصفیه شده خروجی تاثیر بسیار دارند اما فیلترهای نامرغوب از مواد صنعتی مانند ذغال سنگ صنعتی و یا مواد فیلترهای بازیافتی و از این قبیل مواد ساخته می شوند . این مواد علاوه بر اینکه قدرت جذب بسیار پایین و اندکی دارند ممکن است مواد سمی مانند سرب ، جیوه و حتی میکروب به آب اضافه کنند . بطور معمول فیلترهای باکیفیت در فروشگاه ها و ابزار فروشی ها به دلیل قیمت بالا موجود نمی باشد که فیلتر مرغوب را تنها باید از شرکت های فروشنده لوازم و تجهیزات دستگاه تصفیه آب تهیه نمود . یکی از فیلترهای مرغوب موجود در بازار فیلتر پیش تصفیه اکولایف می باشد که از مواد گیاهی 100 درصد تولید شده و هیچ گونه مواد شیمیایی صنعتی در آن به کار نرفته است .

فیلتر پیش تصفیه اکو لایف یکی از بهترین فیلترهای پیش تصفیه دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد که از بهترین نوع مواد کربنی از جنس پوست نارگیل تولید شده است . فیلتر پیش تصفیه Eco Life ساخت شرکت اسمارت دراپ می باشد و در تهیه فیلتر دوم و سوم فیلتر Eco Life از بهترین نوع کربن اکتیو یا ذغال فعال استفاده شده است .

اولین فیلتر از سری فیلتر اکولایف که یک فیلتر سفید رنگ است که از جنس الیاف پلی پروپیلن به هم تابیده شده با منافذی به ضخامت 5 میکرون می باشد که می تواند حجم بسیار بالایی از مواد و آلاینده های درون آب مانند خاک ، زنگ لوله و شن و ماسه را حذف نماید . اندازه این فیلتر برای استفاده در دستگاه تصفیه آب خانگی 10 اینچ معادل 22 سانتی متر می باشد و ضخامت آن در حدود 6 الی 7 سانتی متر می باشد که این اندازه در تمامی فیلتر های دستگاه تصفیه آب استاندارد می باشد .

فیلتر اکو لایف برای تصفیه آب خانگی طراحی و تولید شده است که ارتفاع هر سه فیلتر آن 10 اینچ و قطر فیلترها در حدود 6 الی 7 سانتی متر می باشد .

دومین فیلتر اکو لایف ظاهری شیشه ای دارد و به رنگ مشکی است که شما می توانید علاوه بر دیدن کیفیت بالای مواد کربن اکتیو درون فیلتر هنگام شستن ، می توانید مقدار مواد کربنی درون فیلتر را نیز مشاهده کنید که در فیلترذهای استاندارد این مقدار معادل 450 گرم پودر کربن می باشد . داخل این فیلتر مواد کربن پودری از نوع فعال یا اکتیو وجود دارد که از ذغال پوست نارگیل ، پسته و یا گردو با فن آوری خاصی ساخته می شود که این فیلتر وظیفه حذف کلر درون آب را دارد .

سومین فیلتر Eco Life از جنس کربن بلاک می باشد که می تواند علاوه بر نیترات و نیتریت ، مواد آلاینده و سمی درون آب را حذف نماید . توجه داشته باشید که این فیلتر دیگر مانند فیلترهای قدیمی هردو سمت انتهایی آن باز نمی باشد و فقط یک طرف آن باز است و آب را از خود عبور می دهد که آن قسمت باید در بالای فیلتر هنگام نصب قرار بگیرد .

عمر فیلتر پیش تصفیه اکو لایف بیشتر از 6 ماه می باشد و به دلیل کیفیت بالایی که دارد می توانید تا حدود 9 ماه از آن استفاده نمایید . البته خاطر نشان می کنیم که برای آبهایی با سختی بالاتر باید حداکثر فیلترها را 6 ماهه تعویض نمود چرا که ممکن است رسوبات و سختی آب به دستگاه تصفیه آب شما صدمه بزند .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فیلترهای مرغوب دستگاه تصفیه آب با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید .

 

 

 

 

پرفروش ترین محصولات

درباره ما

شرکت آبرسان تهران در طی سالیان متمادی توانسته رضایت مشتریان زیادی را با ارائه خدمات پس از فروش گسترده جذب نماید که از مهمترین مشتریان این شرکت می توان به شرکت آزاد راه تهران شمال، سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی، سازمان توسعه صادرات ایران ،دانشکده دندانپزشکی، آزمایشگاه خاک و مکانیک دانشگاه تهران، آزمایشگاه شیمی دانشگاه علم و صنعت ، معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری و پژوهشکده پلیمر و مواد ایران اشاره نمود

تماس باما

آدرس: تهران خیابان شریعتی، بالا تر از خیابان مطهری، کوچه کلاته ، پلاک 94 ، واحد2

 ایمیل: abresantehran@gmail.com

تلفن:  77933083(021)-77999407(021)-77999423(021)

موبایل: 0296614-0912

واتس اپ- ایتا- روبیکا: 09193041965

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد. 2024© | طراحی سایت دارکوب

toTop