امروزه در یخچال های جدید یک امکان وجود دارد که برداشتن آب خنک بدون باز کردن در یخچال می باشد . این امکان بوسیله پدالی صورت می گیرد که در داخل در یخچال وجود دارد و شما به راحتی می توانید با فشار دادن یک پدال ، آب خنک بردارید . اما این آبی که شما به راحتی بر می دارید باید تا حدی تصفیه شود یعنی ذرات درشت و معلق آن گرفته شود و طعم و مزه بدی هم نداشته باشد . این کار فقط بوسیله یک فیلتر آب که در داخل یخچال وجود دارد انجام می پذیرد که به این فیلتر ، فیلتر داخلی یخچال می گویند . فیلتر داخلی یخچال در مدل ها ، سایز و اندازه های گوناگون ساخته می شوند اما همگی در عمل یک کار مشترک را انجام می دهند و آن هم تصفیه آب داخل یخچال می باشد .

فیلتر داخلی یخچال جنرال الکتریک همانطور که در شکل می بینید یک فیلتر آب به حالت لیوانی می باشد که این نوع فیلتر اکثراً در قسمت بالای یخچال و در گوشه سمت راست نصب می شود و در معرض دید قرار دارد . داخل این فیلتر از دو قسمت تشکیل شده است که قسمت اول یک فیلتر از جنس پلی پروپیلن قرار دارد که از وزود ذرات درشت به داخل یخچال جلوگیری می کند و دیگری کربن گرانول قرار دارد که طعم و بمی بد آب را میگیرد و هر دو در همین فیلتر جای دارند .

نحوه نصب فیلتر یخچال جنرال الکتریک

 

نصب فیلتر داخلی یخچال جنرال الکتریک بسیار ساده می باشد . برای این کار ابتدا یک ظرف یا سینی کوچک در زیر فیلتر داهلی یخچال قرار دهید به این دلیل که هنگام باز کردن فیلترداخل یخچال  ممکن است مقداری آب از محل نصب فیلتر به پایین بریزد . سپس قسمت گرد فیلتر را بگیرید و 90 درجه به سمت چپ بچرخانید درست در جهت حرکت عقربه ساعت . فیلتر باز می شود و می توانید فیلتر را بیرون آورده و تعویض کنید . برای نصب فیلتر داخلی یخچال ، فیلتر را در محل خود قرار دهید و بچرخانید این بار به سمت راست و در جهت خلاف حرکت عقربه ساعت و به مقدار 90 درجه . مطمئن شوید که فیلتر درست در سر جای خود قرار گرفته باشد و پس از نصب فیلتر مقداری آب از قسمت آبسردکن یخچال بردارید . پدال آب را قطع نکنید و به قسمت بالای فیلتر نگاه کنید و مطمئن شوید که از محل اتصال فیلتر به یخچال آبی به پایین نمیریزد . اگر آب نشت کرد احتمالاً فیلتر درست در جای خود قرار نگرفته است ، فیلتر را باز کنید و دوباره ببندید .

پس از انجام این مراحل ، لازم است که به مقدار 6 الی 10 لیتر بسته به مدل یخچال از قسمت آبسردکن آب بردارید و دور بریزد به این دلیل که آب قبلی که در داخل مخزن آبسردکن قرار دارد خارج شود و آب جدید جایگزین آن شود .

در مرحله آخر چراغ قرمز فیلتر را ریست کنید تا سبز شود . در برخی از یخچال ها یک دکمه فیلتر وجود دارد که پس از باز کزدن قفل کودک یخچال ( برای باز کردن قفل کودک یخچال دکمه را 3 ثانیه نگهدارید ) دکمه فیلتر را 3 ثانیه نگهدارید تا چراغ فیلتر سبز شود . توجه داشته باشید که سبز یا قرمز بودن چراغ فیلتر یخچال هیچ ربطی به کیفیت آب تصفیه شده توسط فیلتر داخلی یخچال ندارد و این چراغ فقط یک هشدار دهنده زمان تعویض فیلتر یخچال می باشد .

زمان تعویض فیلتر داخلی یخچال

با آنکه مدلهای فیلترهای داخلی یخچال ها با هم متفاوت است اما مقدار موادی که برای ساخت فیلترهای داخلی یخچال مورد استفاده قرار می گیرد یک مقدار است . سنجش زمان تعویض فیلتر بر اساس مقدار آب عبوری از فیلتر داخل یخچال می باشد که بین 1500 الی 2500 لیتر متغیر است . سیستم هشدار دهنده چراغ فیلتر یخچال دارای یک تایمر است که 9 الی 12 ماه تنظیم شده است تا به شما در مورد تعویض فیلتر هشدار دهد . ممکن است شما کمتر مقدار تعریف شده برای فیلتر ، آب مصرف کرده باشید اما از آنجا که نمی توان مقدار واقعی مصرف آب را مشخص کرد از مقیاس زمان برای این کار استفاده می کنند .

پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که حتماً از فیلتر بیرونی که در پشت یخچال نصب می شود استفاده کنید . این عمل باعث می شود تا فیلتر داخلی یخچال جنرال الکتریک دیرتر خراب شود .

 

 

پرفروش ترین محصولات

درباره ما

شرکت آبرسان تهران در طی سالیان متمادی توانسته رضایت مشتریان زیادی را با ارائه خدمات پس از فروش گسترده جذب نماید که از مهمترین مشتریان این شرکت می توان به شرکت آزاد راه تهران شمال، سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی، سازمان توسعه صادرات ایران ،دانشکده دندانپزشکی، آزمایشگاه خاک و مکانیک دانشگاه تهران، آزمایشگاه شیمی دانشگاه علم و صنعت ، معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری و پژوهشکده پلیمر و مواد ایران اشاره نمود

تماس باما

آدرس: تهران خیابان شریعتی، بالا تر از خیابان مطهری، کوچه کلاته ، پلاک 94 ، واحد2

 ایمیل: abresantehran@gmail.com

تلفن:  77933083(021)-77999407(021)-77999423(021)

موبایل: 0296614-0912

واتس اپ- ایتا- روبیکا: 09193041965

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد. 2024© | طراحی سایت دارکوب

toTop