dowfilmtecfilter

 

 

 

هم اکنون در بازار ایران فیلترهای دستگاه تصفیه آب با برندهای مختلفی وجود دارد که این فیلترها کیفیت های مختلفی دارند . یک مدل از این فیلترهای وارداتی ، فیلتر ممبران فیلمتک می باشد . این فیلتر طراحی شرکت DOW آمریکا می باشد و هم اکنون در چند کشور مختلف مانند چین و تایوان با درجه کیفی مختلف ساخته می شود . فیلتر ممبران فیلمتک با توجه به قدمت حضور در بازار ایران و کیفیت و عمر بالایی که دارد به سرعت در بین فروشندگان و مصرف کنندگان به برندی پر فروش تبدیل شده است . فیلتر ممبران فیلمتک از یکسری لایه یا غشاهای نیمه تراوا که بصورت موازی دور هم پیچیده است تشکیل شده و به شکل استوانه ای با لایه های کرم رنگ و پوسته آبی می باشد. در دستگاه هایی که دارای فرایند اسمز معکوس یا RO برای تصفیه آب هستند از این فیلتر استفاده شده و در مرحله چهارم بعنوان مهمترین فیلتر این فرایند بکار گرفته می شود. فیلتر ممبران فیلمتک یکی از دقیق ترین فیلترهای تصفیه آب به شمار رفته و توانایی جداسازی آب سنگین و سبک را از هم دارد که آب سبک وعاری از هر نوع ناخالصی از غشاهای آن عبور کرده و بعنوان آب مصرفی استفاده می شود و اب سنگین دارای املاح و سایر الودگی ها توانایی عبور از غشاها رانداشته و بصورت پساب دفع می شود. اساس کار این فرایند بر عبور ملکولهای غیر یونی مثل آب از یک غشاء با روزنه های بسیار ریز بنا شده است . فیلتر ممبران فیلمتک به علت خاصیت نیمه تراوایی خود توانسته به عنوان یکی از دقیق ترین فیلتر­های تصفیه آب به کار رود . اساس کار این فیلتر به گونه ای است که آب و مواد آلی با جرم مولکولی کمتر قادر به عبور از پلیمر غشاء هستند ، اما نمک های محلول در آب و مواد آلی با جرم مولکولی سنگین تر از آب به دلیل اندازه ذرات و بار الکتریکی شان توانایی عبور از غشا را نخواهند داشت. این غشاءها به صورتی ساخته شده اند که ملکولهای خنثی را براحتی از خود عبور می دهند . به همین دلیل آب ورودی به سیستم، که دارای املاح مختلف است به آب تقریبا خالص تبدیل می گردد. در سیستم اسمز معکوس، جریان ورودی یا خوراک (Feed) به دو جریان آب تصفیه شده (Permeate) و پساب غلیظ (Reject) یا (Brine) تبدیل می شود . فیلتر ممبران فیلمتک باعث حذف نیترات ، نیتریت ، آرسنیک ، املاح محلول ، موادآلی ، میکروب ، ویروس ، انگل ، آفتکش و کودهای شیمیایی ، موادشوینده و بطور کلی تمامی ناخالصی های محلول در آب بزرگتر از 0.0001 میکرون شده و به عبارت دیگر سختی و سنگینی آب را پایین آورده و همچنین قادر است آب شور را به آب شیرین تبدیل کند. زمان تعویض فیلتر ممبران فیلمتک ، نسبت مستقیم با میزان آلودگی و مصرف آب و همچنین زمان تعویض فیلترهای پیش تصفیه دارد . جهت تایین دقیق این زمان می توان از تست TDS مجموع مواد محلول آب توسط TDS مترهای دیجیتال قلمی استفاده نمود. در شرایط نرمال برای آب شهری دوره تعویض آن هر 18 ماه یکبار است. نوع مرغوب آن دارای لایه های منظم، یک سطح به رنگ کرم روشن ساخت کمپانی های معتبر و شناخته شده است .

 

فیلتر ممبران فیلمتک دارای تمامی استانداردهای جهانی بهداشتی نظیر NSF ، WATER QUALITY و FDA  می باشد . تمامی این استانداردها بیان کننده کیفیت و بهداشتی بودن محصول تولید شده می باشند و اطمینان خاطر به مصرف کننده را از نظر بهداشتی بودن می دهد .

 

فیلتر ممبران فیلمتک در ظرفیت های 50 ، 75 ، 80 ، 100 ، 200 و 400 گالن ساخته می شوند که بسته به میزان مصرف بر روی دستگاه های تصفیه آب نصب می شود .

 

 

پرفروش ترین محصولات

درباره ما

شرکت آبرسان تهران در طی سالیان متمادی توانسته رضایت مشتریان زیادی را با ارائه خدمات پس از فروش گسترده جذب نماید که از مهمترین مشتریان این شرکت می توان به شرکت آزاد راه تهران شمال، سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی، سازمان توسعه صادرات ایران ،دانشکده دندانپزشکی، آزمایشگاه خاک و مکانیک دانشگاه تهران، آزمایشگاه شیمی دانشگاه علم و صنعت ، معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری و پژوهشکده پلیمر و مواد ایران اشاره نمود

تماس باما

آدرس: تهران خیابان شریعتی، بالا تر از خیابان مطهری، کوچه کلاته ، پلاک 94 ، واحد2

 ایمیل: abresantehran@gmail.com

تلفن:  77933083(021)-77999407(021)-77999423(021)

موبایل: 0296614-0912

واتس اپ- ایتا- روبیکا: 09193041965

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد. 2024© | طراحی سایت دارکوب

toTop