هنگامی که دستگاهی اختراع می شود جهت استفاده عموم به تولید انبوه می رسد.همه دستگاه ها از قطعات گوناگونی تشکیل شده و برخی از این قطعات پس از مدتی استفاده مصطهلک می شود نیاز به تعمیر و یا تعویض پیدا می کند برای این کار باید از قطعات یدکی جهت تعمیر و یا بازسازی استفاده کرد حال فکر کنید اگر هر کدام از این دستگاه ها قطعات یدکی نداشته باشند چه اتفاقی رخ می دهد.یا بایستی به هر صورت ممکن آن قطعه را تعمیر و بازسازی کرد و یا دستگاه را بدلیل نداشتن یک قطعه کوچک دور انداخت و این کار خسارت زیادی را به مصرف کننده وارد می کند.پس باید برای این کار چاره ای اندیشید.

در دنیای امروز تمامی شرکتهای بزرگ تولید کننده وسایل و دستگاه های مختلف موظف هستند تا قطعات دستگاه های تولیدی خود را بصورت یدکی در بازار عرضه کنند و بدلیل رقابت شدید شرکت ها بر سر تصاحب بازار هر شرکتی که این کار را بهترانجام دهد از رقبای خود جلوتر است و به اصطلاح می تواند نبض بازار را بدست بگیرد و در این صورت است که این شرکت ها بدلیل فراوانی قطعات و ارایه خدمات بسیار عالی جایگاه محبوب تری نسبت به رقبای خود پیدا می کنند.

در صنعت آب و فاضلاب هم شرکت هایی که تولید کننده دستگاه تصفیه آب هستند نیز از این قاعده مستثنی نیستند و باید نظر مشتریان خود را از طریق اطمینان بخشیدن به مشتری در تامین قطعات یدکی خوب و باکیفیت بدست بیاورند تا سهم بیشتری را از بازار پر رقابت کنونی کسب کنند چرا که پس از فروش دستگاه تصفیه آب از سوی یک شرکت ، یک تعهد بین فروشنده کالا و خریدار ایجاد می شود و شرکت فروشنده متعهد می شود که تمام قطعات و لوازم مصرفی دستگاه فروخته شده را به مشتری ارایه نماید و نگذارد تا مشتری نگرانی بابت تهیه قطعات دستگاه داشته باشد .اکنون با قطعات استفاده شده در دستگاه تصفیه آب بیشتر آشنا می شویم.

قطعات دستگاه تصفیه آب به دو بخش تقسیم می شوند :

قطعات مصرفی

قطعات غیر مصرفی

قطعات مصرفی قطعاتی هستند که بر اثر استفاده از دستگاه با توجه به نحوه مصرف مصطهلک شده و در مدت زمان مشخصی از بین می روندمانند فیلترها.

 

قطعات غیر مصرفی قطعاتی هستند که در صورت استفاده از دستگاه در مدت زمان مشخصی نباید از بین بروند و باید سالم بمانند مانند پمپ ، سوییچ ها ، ترانس و قطعات پلاستیکی.

در دستگاه های تصفیه آب فیلترها که جزء قطعات مصرفی محسوب می شوند باید در مدت زمان مشخصی تعویض شوند به این دلیل که پس پایان این مدت دیگر قادر به گرفتن املاح و مواد اضافی درون آب نیستند و استفاده بیشتر از آنها ممکن است برای سلامتی مضر باشد.

اما قطعات غیر مصرفی که در بالا از آنها یاد شد نیاز به تعویض در مدت زمان مشخصی ندارند و فقط در صورت معیوب شدن نیاز به تعویض پیدا می کنند.

در این بین شرکت هایی که بتوانند این قطعات و لوازم یدکی دستگاه را با شرایط بهتری از نظر قیمت و کیفیت در اختیار مشتری قرار بدهند شانس بیشتری برای ماندن و فروش بیشتر در بازار را خواهند داشت.

شرکت آبرسان تهران نیز مانند دیگر رقبای خود در این سالها تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا بتواند بهترین قطعات دستگاه های تصفیه آب را با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار مشتری قرار دهدتا مشتریان محترم هیچگونه نگرانی بابت تامین قطعات دستگاه تصفیه آب خریداری شده را نداشته باشند چرا که از ابتدای تاسیس شرکت آبرسان تهران اساس کار ما بر رقابت سالم با دیگر رقبا و رشد و شکوفایی در بازار ایران بوده است.

امید است که بتوانیم با هم و در کنار هم لحظات خوبی را داشته باشیم.

ادامه مطلب...

 

 

 

 


 

پرفروش ترین محصولات

درباره ما

شرکت آبرسان تهران در طی سالیان متمادی توانسته رضایت مشتریان زیادی را با ارائه خدمات پس از فروش گسترده جذب نماید که از مهمترین مشتریان این شرکت می توان به شرکت آزاد راه تهران شمال، سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی، سازمان توسعه صادرات ایران ،دانشکده دندانپزشکی، آزمایشگاه خاک و مکانیک دانشگاه تهران، آزمایشگاه شیمی دانشگاه علم و صنعت ، معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری و پژوهشکده پلیمر و مواد ایران اشاره نمود

تماس باما

آدرس: تهران خیابان شریعتی، بالا تر از خیابان مطهری، کوچه کلاته ، پلاک 94 ، واحد2

 ایمیل: abresantehran@gmail.com

تلفن:  77933083(021)-77999407(021)-77999423(021)

موبایل: 0296614-0912

واتس اپ- ایتا- روبیکا: 09193041965

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد. 2024© | طراحی سایت دارکوب

toTop