logonew

 

 

 

 

 

 

مخزن تانک پک ، یکی از بهترین نوع مخزن دستگاه تصفیه آب می باشد . مخزن تانک پک در دو مدل 19 لیتری و 16 لیتری موجود می باشد که بر روی مخزن و در وسط آن یک خروجی آب ذخیره شده رزوه دار فلزی قرار دارد که محل اتصال شیر مخزن می باشد . مخزن TankPac ساخت کشور تایوان می باشد که در نوع خود یکی از بهترین مخزن های ذخیره آب تصفیه شده می باشد که از بهترین قطعات و مواد ساخته شده و عمر متوسط آن 8 سال می باشد . در زیر مخزن تانک پک یک ورودی باد قرار دارد که محل تنظیم فشار باد داخل مخزن می باشد که مقدار باد تنظیمی مخزن در پایین گفته شده است . دقت شود یک نوع تقلبی از مخزن تانک پک وجود دارد که نوشته آن بصورت TankPak می باشد که هنگام خرید به نوشته زیر مخزن باید توجه کنید .

 

 

 

 

 

مشخصات فنی مخزن تانک پک

مخزن دستگاه تصفیه آب یکی از قطعات بسیار مهم دستگاه می باشد زیرا محل ذخیره آب تصفیه شده  می باشد . چنانچه در ساخت این قطعه استانداردهای لازم به کار گرفته نشود و از موادمعمولی یا بازیافتی استفاده شود امکان این است که در تماس دائمی تیوپ داخل مخزن با آب تصفیه شده ، موادی ناسازگار و میکروبی با بدن تولید نماید . از آنجا که درآب های راکد امکان رشد باکتری و آلودگی زیاد است و همچنین به علت وجود آب بدون کلر و مواد نگهدارنده در مخزن و همچنین عدم وجود نور و اکسیژن ، ممکن است محیط خوبی برای رشد باکتری های مضر برای سلامتی انسان باشد . از این رو توجه به یکسری از  استاندارد های توصیه شده در تهیه مخزن دستگاه تصفیه آب بسیار مورد تاکید است و مخزن دستگاه تصفیه آب باید دارای استاندارد های بین المللی بهداشت و ایمنی آب آشامیدنی NSF و WQA بوده و پلاستیک مخزن تصفیه آب بایستی از جنس مواد آنتی باکتریال و سازگار با مواد غذایی (food grad) باشد که بیانگر آن است که مواد اولیه بکار رفته در این محصول برای نگهداری آب هیچ مشکلی ندارد .

 

با توجه به اهمیت این قطعه در دستگاه و مطالبی که عنوان شد چند نکته در استفاده از مخزن دستگاه و ویژگی های آن یادآوری می گردد :

 

هنگام استفاده از دستگاه ، اولین آب ذخیره شده در مخزن را جهت شستشوی مخزن تخلیه کنید و آن را مصرف نکنید . (برای این کار شیر آب روی سینک را به مدت 10 دقیقه باز بگذارید تا آب مخزن خالی شود . توجه کنید که هنگام نصب دستگاه تصفیه آب ، قبل از به کار انداختن تصفیه آب ، شیر روی مخزن تصفیه آب را حتماً ببندید تا اولین آب دستگاه که ممکن است آلودگی داشته باشد وارد مخزن نشود .

مخزن دستگاه را به هیچ عنوان به آب گرم متصل نکنید . زیرا باعث شل شدن تیوپ داخل مخزن شده و احتمال پارگی تیوپ مخزن را افزایش می دهد .

اگر قصد دارید برای مدتی از دستگاه استفاده نکنید ( بیشتر از 10 روز) حتما دستگاه را از برق خارج کنید و شیر ورودی آب شهر را ببندید و در صورت امکان آب ذخیره شده در مخزن را توسط شیر روی سینک تخلیه کنید تا آب درون مخزن طعم و بو نگیرد .

فشار باد شارژ شده به مخزن باید به اندازه 9 psi   به صورت استاندارد باشد . (از آنجاکه ممکن است در طی مدت زمان با کارکرد دستگاه مقداری از باد مخزن کم شود می توان فشار باد را تا میزان 10 Psi هم تنظیم کرد ولی بدیهی است که با افزایش فشار باد مخزن حجم آب ذخیره شده در مخزن کاهش می یابد (

فشار کاری مخزن در حالتی که پر از آب است در حدود 40 psi  می باشد ، یعنی در صورت پر شدن مخزن دستگاه و آماده به کار بودن ، امکان برداشت آب با فشار 40 psi از دستگاه مقدور خواهد بود .

حجم آب ذخیره شده در مخزن ، در صورت شارژ باد مخزن به مقدار استاندارد 10 الی 12 لیتر می باشد .

باد داخل مخزن هر 6 ماه یکبار به هنگام تعویض فیلتر بایستی حتماً توسط سرویس کار تصفیه آب تنظیم شود . در غیر اینصورت به دلیل کاهش فشار باد داخل مخزن و کش آمدن تیوپ داخل مخزن ، امکان پارگی تیوپ مخزن وجود دارد و باعث خرابی مخزن تانک پک می شود .

اطلاعات مربوط به میزان فشار و ظرفیت مخزن بروی لیبل مخزن درج گردیده است و نشان دهنده حجم آب ذخیره شده در مخزن با فشار باد است.

جهت اطمینان از اصل بودن مخزن تصفیه آب تانک پک در قسمت تحتانی مخزن عبارت TANKPAC حک شده است . به نوشته دقت کنید .

مخزن تانک پک در دو مدل 19 لیتری و 16 لیتری برای استفاده در دستگاه تصفیه آب خانگی موجود می باشد .

 

 

 

پرفروش ترین محصولات

درباره ما

شرکت آبرسان تهران در طی سالیان متمادی توانسته رضایت مشتریان زیادی را با ارائه خدمات پس از فروش گسترده جذب نماید که از مهمترین مشتریان این شرکت می توان به شرکت آزاد راه تهران شمال، سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی، سازمان توسعه صادرات ایران ،دانشکده دندانپزشکی، آزمایشگاه خاک و مکانیک دانشگاه تهران، آزمایشگاه شیمی دانشگاه علم و صنعت ، معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری و پژوهشکده پلیمر و مواد ایران اشاره نمود

تماس باما

آدرس: تهران خیابان شریعتی، بالا تر از خیابان مطهری، کوچه کلاته ، پلاک 94 ، واحد2

 ایمیل: abresantehran@gmail.com

تلفن:  77933083(021)-77999407(021)-77999423(021)

موبایل: 0296614-0912

واتس اپ- ایتا- روبیکا: 09193041965

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد. 2024© | طراحی سایت دارکوب

toTop