تمامی دستگاه های تصفیه آب خانگی و اداری دارای یک شیر برداشت آب مخصوص به خود است و به این دلیل است که حتماً بایستی از آب شهری جدا باشد زیرا آب شهری برای شستشو می باشد و به مقدار زیاد در دسترس می باشد اما مقدار آب تصفیه شده اندک است و فقط برای مصارف پخت و پز و آشامیدن استفاده می شود . شیر برداشت دستگاه تصفیه آب در آخرین مرحله از دستگاه تصفیه آب قرار دارد و به آخرین فیلتر تصفیه آب یعنی فیلتر مینرال وصل می شود .

شیر های برداشت دستگاه های تصفیه آب در مدل ها و اندازه های متفاوت تولید می شوند اما نکته ای قابل توجه است این است که ساختار و نوع عملکرد همه آنها یکسان است و تفاوت شیرهای برداشت آب تصفیه شده فقط در شکل ، اندازه و نوع دسته می باشد . دسته شیر های برداشت آب تصفیه شده در دو مدل اهرمی و ستاره ای می باشد . معمولا نوع اهرمی شیر برداشت آب تصفیه شده ظاهری قشنگ تر و شکیل تر دارد و معمولا مشتری پسند تر است .

شیر برداشت آب اهرمی در دو مدل 30 و 40 سانتی متری ساخته می شوند که نوع 40 سانتی متری آن از نوع 30 سانتی متری 2 میلیمتر قطورتر است .

مقدار دبی آب شیر برداشت اهرمی بین 16 تا 20 لیتر در دقیقه می باشد که مدل 30 سانتی متری 16 لیتر در دقیقه و نوع 40 سانتی متری آن 20 لیتر در دقیقه آب را از علمک خود عبور می دهند .

علمک شیر برداشت آب اهرمی قابلیت چرخش 360 درجه را داراست و مزیت آن در این است که می توانید به هنگام شستن ظروف در ظرفشویی و هنگامیکه به آن نیاز ندارید علمک شیر اهرمی را به سمت دیوار بچرخانید تا راحت تر بتوانید کار خود را انجام دهید و از گیر کردن ظروف به علمک شیر و شکستن آن جلوگیری کنید . از مزیت دیگر آن این است که علمک متحرک شیر برداشت اهرمی به راحتی از قسمت پایین شیر جدا می شود و می توانید آن را شسته و دوباره با یک فشار در محل خود قرار دهید .

شیر برداشت آب تصفیه اهرمی دارای یک مغزی در درون دسته خود می باشد که ساختار این مغزی با مغزی شیر های ظرفشویی متفاوت است و در صورت خرابی باید تمام مغزی تعویض شود نه قسمتی از آن .درون مغزی شیر برداشت اهرمی تصفیه آب دارای دو واشر سفید گرد است که دو حفره 8 مانند دارد که با چرخیدن یکی از آنها و قرار گرفتن سوراخ های 8 مانند آن ، آب از شیر عبور می کند .

شیر برداشت آب اهرمی دارای روکش کروم به رنگ های مختلف می باشد که تمام سلایق را در بر می گیرد و در برابر زنگ زدگی ، رسوب آب و مواد شوینده بسیار مقاوم است . همانطور که در شکل بالا می بینید شیر برداشت آب با دسته اهرمی در رنگا های مختلف ساخته می شود که می توانید برای هماهنگ کردن رنگ شیر ظرفشویی با شیر تصفیه آب رنگ یکسان را انتخاب و شیر آب تصفیه را بر روی سینک ظرفشویی نصب کنید .

 

طریقه نصب شیر برداشت اهرمی تصفیه آب

برای نصب شیر برداشت تصفیه آب از هر مدل و شکلی که باشد شما یا باید شیر آب را بر روی براکت یا پایه دیواری نصب کنید و یا بر روی سینک ظرفشویی ( البته در برخی موارد نیز می توان شیر آب را بر روی کابینت و در کنار سینک ظرفشویی نصب کرد ) . پایه دیواری یا براکت یک سوراخ 12 میلیمتری دارد فقط شما لازم است براکت را به دیوار پیچ نمایید و شیر آب را بر روی آن ببندید . اما برای نصب شیر اهرمی تصفیه آب باید یک سوراخ 12 بر روی سینک ظرفشویی یا کابینت و یا هر نقطه ای که می خواهید شیر آب را بر روی آن نصب کنید با دریل ایجاد نمایید . پس از ایجاد سوراخ رزوه پایین شیر را در داخل سوراخ وارد نمایید و مهره نازک را به همراه واشر فنری به زیر شیر ببندید و محکم سفت کنید تا شیر اهرمی تصفیه آب در جای خود محکم شود . دقت کنید که دسته اهرمی شیر آب باید در سمت راست قرار بگیرد زیرا دسته به سمت جلو حرکت می کند . و سپس توسط مهره بزرگ و واشر سفید شیلنگی را که از فیلتر آخر یا فیلتر مینرال می آید را به شیر برداشت آب متصل کنید .

 

 

 

 

پرفروش ترین محصولات

درباره ما

شرکت آبرسان تهران در طی سالیان متمادی توانسته رضایت مشتریان زیادی را با ارائه خدمات پس از فروش گسترده جذب نماید که از مهمترین مشتریان این شرکت می توان به شرکت آزاد راه تهران شمال، سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی، سازمان توسعه صادرات ایران ،دانشکده دندانپزشکی، آزمایشگاه خاک و مکانیک دانشگاه تهران، آزمایشگاه شیمی دانشگاه علم و صنعت ، معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری و پژوهشکده پلیمر و مواد ایران اشاره نمود

تماس باما

آدرس: تهران خیابان شریعتی، بالا تر از خیابان مطهری، کوچه کلاته ، پلاک 94 ، واحد2

 ایمیل: abresantehran@gmail.com

تلفن:  77933083(021)-77999407(021)-77999423(021)

موبایل: 0296614-0912

واتس اپ- ایتا- روبیکا: 09193041965

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد. 2024© | طراحی سایت دارکوب

toTop