این سوئیچ بصورت سری با پمپ در مدار قرار گرفته است و در واقع بعنوان یک کلید قطع و وصل در مدار عمل می کند. های پرشر وظیفه خاموش کردن پمپ دستگاه را در مواقعی که شیر برداشت بسته و منبع آب نیز پر است، به عهده دارد. درواقع در چنین مواقعی که نیاز به تولید آب تصفیه شده نداریم، در اثر فشارپمپ ، فشار درون شیلنگ ها بالا می رود. این فشار به دیافراگم تعبیه شده درسوئیچ منتقل شده و باعث قطع جریان عبوری از مدار می گردد . در اثر قطع جریان الکتریسیته پمپ دستگاه نیز خاموش می شود . اگر مقداری از آب منبع تخلیه شود ، فشار درون شیلنگها و در نتیجه فشار تحمیل شده بر دیافراگم سوئیچ ، کاهش پیدا کرده و باعث می شود که مدار مجددا بسته شده و جریان برقرار شود. در اثر برقرار شدن جریان برق ، پمپ دستگاه مجددا آغاز به کارمی کند تا آب تخلیه شده را جبران کند. عملکرد این سوئیچ دقیقا عکس عملکردسوئیچ قطع فشار پایین می باشد.
سوئیچ قطع فشار بالا ، دارای ورودی و خروجی 1/4 اینچ با اتصال QC یا مهرهای است. سوئیچ توسط دو رشته سیم به سوئیچ قطع فشار پایین وترانس دستگاه مرتبط شده است. هنگام تعویض سوئیچ ، سرسیم ها ازسوئیچ جدا شده به سوئیچ جدید متصل می شوند. جابجایی سیم ها تاثیری درعملکرد سوئیچ ندارد.

پرفروش ترین محصولات

درباره ما

شرکت آبرسان تهران در طی سالیان متمادی توانسته رضایت مشتریان زیادی را با ارائه خدمات پس از فروش گسترده جذب نماید که از مهمترین مشتریان این شرکت می توان به شرکت آزاد راه تهران شمال، سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی، سازمان توسعه صادرات ایران ،دانشکده دندانپزشکی، آزمایشگاه خاک و مکانیک دانشگاه تهران، آزمایشگاه شیمی دانشگاه علم و صنعت ، معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری و پژوهشکده پلیمر و مواد ایران اشاره نمود

تماس باما

آدرس: تهران خیابان شریعتی، بالا تر از خیابان مطهری، کوچه کلاته ، پلاک 94 ، واحد2

 ایمیل: abresantehran@gmail.com

تلفن:  77933083(021)-77999407(021)-77999423(021)

موبایل: 0296614-0912

واتس اپ- ایتا- روبیکا: 09193041965

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد. 2024© | طراحی سایت دارکوب

toTop