alkalinorp

 

 

در تمامی دستگاه های تصفیه آب به روش اسمز معکوس پنج فیلتر به عنوان فیلترهای پایه وجود دارد به این معنی که وجود این پنج فیلتر لازم و ضروری می باشد . اما فیلترهای دیگری به عنوان فیلتر ششم به بعد در این دستگاه ها وجود دارد که نقش فیلتر کمکی را دارند یعنی در امر تصفیه آب هیچ نقشی ندارند بلکه به درخواست مشتری و فقط جهت بالا بردن املاح و مواد معدنی داخل آب استفاده می شوند .

 فیلتر قلیایی به عنوان فیلتر ششم در دستگاه تصفیه آب مي باشد و باعث افزايش PH آب ميشود . آبي كه ازاين فيلتر عبور می کند به دلیل گذر از روی دانه های معدنی که دارای بار مثبت و منفی هستند PH آن بين 1 تا 2واحد افزايش مي يابد . این فیلتر به دلیل بالا بردن سطح ph آب و به دلیل خاصیتی که دارد مورد استفاده زیادی قرار می گیرد .آب قلیایی خاصیت پزشکی فراوانی دارد و مورد تایید جامعه پزشکی نیز می باشد .مقدار سطح قلیایی کنندگی فیلتر بستگی به شدت جریان آب از این فیلتر ، کیفیت فیلتر و کیفیت آب تصفیه شده عبوری از فیلتر دارد . فیلتر قلیایی معمولا به رنگ آبی تولید می شود و دارای دو نوع است .یک مدل این فیلتر فقط قلیایی کننده آب است و بر روی فیلتر کلمه alkaline نوشته شده است اما نوع دیگر این فیلتر که ما به شما توصیه می کنیم از آن استفاده کنید علاوه بر Alkaline بودن ، کلمه orp نیز بر روی آن نوشته شده است که این فیلتر خواص آنتی اکسیدانی دارد و برای بدن نیز مفید می باشد .

زمان تعویض فیلتر قلیایی بسته به میزان آب عبور کرده از آن یا همان میزان مصرف آب داشته و ظرفیت تصفیه آب با واحد لیتر یا گالن روی آن درج می شود و معمولا هر 12 ماه یکبار با میزان مصرف متوسط یک خانوار تعویض می شود.

 

 

پرفروش ترین محصولات

درباره ما

شرکت آبرسان تهران در طی سالیان متمادی توانسته رضایت مشتریان زیادی را با ارائه خدمات پس از فروش گسترده جذب نماید که از مهمترین مشتریان این شرکت می توان به شرکت آزاد راه تهران شمال، سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی، سازمان توسعه صادرات ایران ،دانشکده دندانپزشکی، آزمایشگاه خاک و مکانیک دانشگاه تهران، آزمایشگاه شیمی دانشگاه علم و صنعت ، معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری و پژوهشکده پلیمر و مواد ایران اشاره نمود

تماس باما

آدرس: تهران خیابان شریعتی، بالا تر از خیابان مطهری، کوچه کلاته ، پلاک 94 ، واحد2

 ایمیل: abresantehran@gmail.com

تلفن:  77933083(021)-77999407(021)-77999423(021)

موبایل: 0296614-0912

واتس اپ- ایتا- روبیکا: 09193041965

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد. 2024© | طراحی سایت دارکوب

toTop