husing222

 

  هوزینگ فیلتر ممبران دستگاه تصفیه آب خانگی

 

 

تمامی موادی که به عنوان پالایش کننده آب از مواد زائد در دستگاه های تصفیه آب مورد استفاده قرار می گیرند باید درون یک محفظه قرار بگیرند تا املاح اضافی آب با عبور از روی آنها حذف شود که به این محفظه ، هوزینگ گفته می شود . برخی از فیلترها خود بصورت محفظه دار هستند که به آنها فیلتر این لاین (Inline ) می گویند مانند فیلتر مینرال ، فیلتر قلیایی و فیلتر پست کربن . بعضی از فیلترها که به آنها کارتریجی می گویند مانند فیلترهای پیش تصفیه یا همان فیلترهای پایین دستگاه تصفیه آب که نیاز به یک محفظه یا هوزینگ برای نگهداری فیلتر جهت عبور آب از آنها را دارد .

در مرحله چهارم دستگاه تصفیه آب یک فیلتر به نام فیلتر ممبران یا اسمز معکوس قرار دارد که این فیلتر مانند فیلترهای پیش تصفیه باید درون یک محفظه نگه دارنده فیلتر یا هوزینگ قرار بگیرد که به آن هوزینگ فیلتر ممبران می گویند.

هوزینگ فیلتر ممبران در اندازه های مختلفی ساخته می شود که بسته به نوع فیلتر ، قطر و ارتفاع آن فرق می کند .  در دستگاه تصفیه آب خانگی هوزینگ فیلتر ممبران در ابعاد  10 اینچ و قطر 4 سانتی متر می باشد که محل قرار گرفتن فیلتر ممبران با ظرفیت های 50 ، 75 ، 80 و 100 گالن می باشد . این ظرفیت های گفته شده فقط برای دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد و فیلترهای صنعتی دارای ابعاد بزرگ تری هستند .

 

 هوزینگ فیلتر ممبران در بالای دستگاه تصفیه آب و در کنار فیلتر پست کربن و فیلتر مینرال و بصورت خوابیده قرار می گیرد . هوزینگ فیلتر ممبران دارای یک ورودی آب به هوزینگ و دو خروجی آب در انتها می باشد .

سر هوزینگ فیلتر ممبران  حالت دنده دنده است که براحتی و با آچار مخصوص ، می توان آن را باز نمود و فیلتر ممبران را در داخل هوزینگ قرار داد .

 

 

hozing-memberan1

 

شیلنگی که به ورودی آب هوزینگ ممبران وارد می شود بعد از پیش تصفیه شدن ، از فیلتر سوم می آید و به درپوش دستگاه تصفیه آب که یک ورودی دارد وصل می شود .

همانطور که گفته شد در انتهای هوزینگ فیلتر ممبران دو خروجی قرار دارد یک خروجی که معمولاَ سبز رنگ است و محل خروج آب تصفیه شده می باشد و خروجی دیگر که سفید رنگ است محل خروج املاح و مواد زائد جدا شده از اب می باشد که شیلنگ آن پس از گذشتن از کپسول پساب ، به لوله فاضلاب زیر سینک ظرفشویی با بست فاضلاب متصل می شود .

هوزینگ فیلتر ممبران معمولاَ در دو نوع تک اورینگ و دو اورینگ وجود دارند که از نظر کارایی و آب بندی شدن هیچ تفاوتی با هم ندارند

برای باز کردن درپوش هوزینگ ممبران باید از آچار مخصوص هوزینگ که از آچار فیلترهای پایین دستگاه کوچکتر و حالت دنده دنده است ، استفاده کنید .

خرابی این قطعه به ندرت اتفاق می افتد و دلیل آن استفاده از فیلترهای تقلبی و غیر استاندارد که ابعاد بزرگ تری دارند و یا درست جا نزدن فیلتر درون هوزینگ می باشد که باعث شکستن بوش ته هوزینگ فیلتر ممبران می شود و باعث می شود آب تصفیه و پساب با هم دوباره مخلوط شوند . که در این صورت به ناچار باید تعویض شود .

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

پرفروش ترین محصولات

درباره ما

شرکت آبرسان تهران در طی سالیان متمادی توانسته رضایت مشتریان زیادی را با ارائه خدمات پس از فروش گسترده جذب نماید که از مهمترین مشتریان این شرکت می توان به شرکت آزاد راه تهران شمال، سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی، سازمان توسعه صادرات ایران ،دانشکده دندانپزشکی، آزمایشگاه خاک و مکانیک دانشگاه تهران، آزمایشگاه شیمی دانشگاه علم و صنعت ، معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری و پژوهشکده پلیمر و مواد ایران اشاره نمود

تماس باما

آدرس: تهران خیابان شریعتی، بالا تر از خیابان مطهری، کوچه کلاته ، پلاک 94 ، واحد2

 ایمیل: abresantehran@gmail.com

تلفن:  77933083(021)-77999407(021)-77999423(021)

موبایل: 0296614-0912

واتس اپ- ایتا- روبیکا: 09193041965

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد. 2024© | طراحی سایت دارکوب

toTop