دستگاه تصفیه آب خانگی مدل ROC189 یک دستگاه تصفیه آب تولید شده توسط شرکت easywell تایوان است . دستگاه تصفیه آب ROC189  از نوع کیسی و کم جا می باشد و قابلیت آن را دارد تا بتوان در محیط های کوچک و فضای کم نیز از این مدل دستگاه تصفیه آب استفاده کرد بطوریکه تمامی تجهیزات و متعلقات دستگاه تصفیه آب حتی مخزن ذخیره آب تصفیه شده در داخل دستگاه قرار دارد . دستگاه تصفیه آب خانگی ROC189 علاوه بر پنج فیلتر اصلی تصفیه آب که در تمامی دستگاه های تصفیه آب وجود دارد دارای یک فیلتر قلیایی جهت غنی سازی آب به مواد معدنی و بالا بردن PH آب نیز می باشد که فیلتر قلیایی دارای خواص بیشمار پزشکی برای بدن می باشد . از آنجایی که این دستگاه به صورت کم حجم و کم جا طراحی شده است برای مکان هایی که مشکل فضا دارند ، بسیار مناسب می باشد .

دستگاه تصفیه آب ROC189  دارای یک پمپ بسیار قوی و کم صدا می باشد و برای محل هایی که فشار آب شهری کم بوده و آب توانایی عبور از فیلتر ممبران را ندارد مناسب می باشد.

دستگاه تصفیه آب ROC189 بر خلاف دیگر دستگاه های تصفیه آب که دارای مخزن بزرگ و حجیم می باشد ، دارای یک مخزن فلزی کوچک 6 لیتری در داخل دستگاه تصفیه آب می باشد که در حدود 3 لیتر آب تصفیه شده در آن جا می گیرد و مشکل فضایی که مخزن های بزرگ دستگاه تصفیه آب اشغال می کنند را ندارد .

دستگاه تصفیه آب ایزی ول مدل ROC189 مانند سایر دستگاه های تصفیه RO توانایی حذف ناخالصی های معلق مانند شن و ماسه ، گل و لای ، زنگ لوله ، لجن ، جلبک و تمام ذرات تا 5 میکرون ، کلر ، قابلیت حذف ناخالصی های محلول در آب مانند املاح سنگین، نیترات ، آرسنیک ، مواد سمی و شوینده را داراست. همچنین این مدل قادر به تبدیل آب شور به آب شیرین و کاهش چشمگیر سختی و سنگینی آب می باشد.این دستگاه قادر است تا 80 درصد املاح و مواد مضر آب را حذف و آب سبک و قابل شرب تولید کند  . آب تولید شده در این دستگاه به دلیل نداشتن کلر ، نیترات و سایر املاح مضر آب برای آشپزی ، تهیه غذا برای کودکان، آکواریوم ، گیاهان و حتی افرادی که دارای بیماریهای گوارشی و سنگ کلیه هستند بسیار مناسب می باشد  .

این دستگاه دارای فیلتر ممبران مارک Filmtec آمریکایی تولید تایوان می باشد که این فیلتر قادر است علاوه بر تصفیه کامل آب ، تمامی میکروبها ، ویروس و باکتری را از آب شرب جدا نموده و دفع کند .

 

vijegimodel

حذف کربونات کلسیوم آب و جلوگیری از ایجاد رسوب در ظروف .
دارای پمپ تولید فشار بسیار قوی آب  برای مناطق کم فشار .
دارای شیر برقی جهت جلوگیری از جاری بودن مداوم پساب در زمان خاموش بودن دستگاه.
دارای شیر تنظیم TDS جهت تنظیم دقت تصفیه دستگاه
دارای شیر مصرف استیل با آبکاری کرم و ظاهری شیک و زیبا
تصفیه آب تا 180 لیتر آب در شبانه روز
مخزن 4 لیتری برای ذخیره آب
قابلیت نصب همزمان به یخچال و آب سرد کن

 

 

moshakhsatmodel

میزان تولید : 200 لیتر در شبانه روز قابل ارتقاء تا 400 لتیر در شبانه روز
ظرفیت مخزن : 4لیتر
فشار پمپ : 80 الی 125 psi
شیر مصرف :تمام استیل و کرم فانتزی اهرمی
دقت حذف ناخالصی ها : 0.0001 میکرون
درصد حذف ناخالصی ها: 80 تا 90 درصد
ولتاژ برق ورودی : 220 ولت
ولتاژ برق پمپ : 24ولت
ابعاد دستگاه : (cm) 37 (L) x 20 (W) x 43(H)
حداقل دما : 5 درجه سانتیگراد
حداكثر دما : 50 درجه سانتیگراد
دارای شیر تنظیم TDS برای تنظیم سختی آب
دارای سویچ های High pressure و Low pressure جهت کارکرد اتوماتیک دستگاه
تعداد فیلتر : 5 عدد
قطر شلنگ ها: " 1.4
قابلیت اتصال به یخچال
دارای فیلتر ممبران FilmTec آمریکا
ساخت کشور تایوان

 

 

moshakhasatfilter

فیلتر پلی پروپیلن: ( PP ) این فیلتر از جنس پنبه فشرده بوده که قابلیت حذف کلیه رسوبات شن و ماسه ، گل و لای ، زنگ زدگی لوله ها ، لجن ، ذرات معلق تا دقت 5 میکرون را دارد. زمان تعویض آن بین 3 تا 6 ماه می باشد .
فیلتر کربن گرانول : ( UDF or GAC ) این فیلتر از جنس کربن بوده که قابلیت حذف کلر آزاد ، سموم کشاورزی ، تری هالومتان ها ، طعم ، رنگ و بوی نامطبوع آب را دارد. زمان تعویض هر 6 ماه یکبار.
فیلتر کربن بلاک : ( CTO ) که قابلیت آن همانند کربن گرانول است به اضافه اینکه کلیه ذرات بزرگتر از 5 میکرون را نیز حذف می کند. زمان تعویض هر 6 ماه یکبار.
فیلتر ممبران : ( Membran ) این فیلتر فرایند اسمز معکوس را انجام داده و باعث حذف املاح سنگین و نمکهای مضر ، نیترات و نیتریت ، آرسنیک ، باکتری ، ویروس ، انگل ، کیست ، قارچ ، انواع میکروبها ، مواد شوینده ، آفت کشها ، سموم ، سرب ، جیوه ، تبدیل آب شور به آب شیرین و پایین آورنده سختی و سنگینی آب می شود. زمان تعویض 18 الی 24ماه یکبار.
فیلتر پست کربن : ( Post Carbon ) این فیلترازجنس پوست نارگیل بوده که هر نوع طعم و بوی احتمالی ناشی از ذخیر در مخزن دستگاه را حذف می نماید. زمان تعویض این فیلتر هر ه شدن آب 12 ماه یکبار

فیلتر مواد معدنی : (Mineral ) این فیلتر با اضافه کردن مقداری مواد معدنی از قبیل کلسیم و منیزیوم به آب ، آن را غنی می کند و مواد معدنی که طی فرایند تصفیه از بین می رود را دوباره به آب اضافه می کند. زمان تعویض این فیلتر هر 12 ماه یکبار

 


زمان تعویض فیلترها از طریق سامانه
SMS یا تماس تلفنی توسط واحد خدمات پس از فروش اطلاع داده خواهد شد.

facebook

 

 

 

مطالب مرتبط :
سيستم اسمز معكوس چيست
خواص فیلتر های مینرال و قلیایی
راهنمای انتخاب دستگاه تصفیه آب
سختی آب در نقاط مختلف کشور
حفظ کیفیت آب
نمای کلی مراحل تصفیه آب
خدمات پس از فروش

 

 

 

 

 


 

پرفروش ترین محصولات

درباره ما

شرکت آبرسان تهران در طی سالیان متمادی توانسته رضایت مشتریان زیادی را با ارائه خدمات پس از فروش گسترده جذب نماید که از مهمترین مشتریان این شرکت می توان به شرکت آزاد راه تهران شمال، سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی، سازمان توسعه صادرات ایران ،دانشکده دندانپزشکی، آزمایشگاه خاک و مکانیک دانشگاه تهران، آزمایشگاه شیمی دانشگاه علم و صنعت ، معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری و پژوهشکده پلیمر و مواد ایران اشاره نمود

تماس باما

آدرس: تهران خیابان شریعتی، بالا تر از خیابان مطهری، کوچه کلاته ، پلاک 94 ، واحد2

 ایمیل: abresantehran@gmail.com

تلفن:  77933083(021)-77999407(021)-77999423(021)

موبایل: 0296614-0912

واتس اپ- ایتا- روبیکا: 09193041965

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد. 2024© | طراحی سایت دارکوب

toTop