Guaranteed1646

garanty145

 

بی شک دستگاه تصفیه آب CCK تایوان را می توان یکی از معروفترین برندهای دستگاه تصفیه آب بازار ایران دانست. تصفیه آب CCK تایوانی از سال 1385 وارد ایران شد و تا به امروز به دلیل فروش تعداد زیاد آب تصفیه CCK توانسته این نام را بر سر زبانها بیاندازد. دستگاه آب شیرین کن CCK یک برند تایوانی می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است بطوریکه می توان گفت که از هر ده عدد دستگاه تصفیه آب که در ایران به فروش می رسد یکی از آنها ، آب شیرین کن CCK می باشد.

دستگاه آب تصفیه کن CCK تایوانی تولید شرکت KOUW PING تایوان می باشد که محصولات آب تصفیه کن CCK تایوانی و قطعات و فیلترهای تصفیه آب CCK را نیز تولید می کند. برند آب تصفیه CCK یک برند جهانی است که دارای تمامی استانداردهای لازم و ضروری برای تولید قطعات دستگاه تصفیه آب می باشد که در ادامه این مطلب به آن اشاره می شود .

دستگاه آب تصفیه CCK در کیفیت های مختلف در بازار ایران به فروش می رسد که فقط یک مدل اب شیرین کن CCK تایوانی در تایوان تولید می شود و مدل های دیگر اب تصفیه CCK در چین و حتی ایران تولید می شود اما تصفیه آب CCK که در تایوان تولید می شود از کیفیت بالایی برخوردار است که می توان گفت بهترین مدل تصفیه آب CCK در تایوان تولید می شود و دیگر مدل های تصفیه آب CCK در درجه دوم و سوم قرار دارند که در ادامه به توصیف تمام مدل های آب تصفیه CCK تایوان ، آب تصفیه CCK چین و همچنین آب تصفیه CCK ایرانی می پردازیم .     

دستگاه تصفیه آب CCK تایوان یک دستگاه تصفیه آب خانگی قطعات تایوان است که دارای قطعات تایوانی اصل آب تصفیه CCK می باشد . دستگاه آب تصفیه خانگی CCK ، دستگاه تصفیه آبی است که از تکنولوژی اسمز معکوس در تصفیه آب خام برای حذف مواد زائد و اضافی درون آب بهره می برد . تصفیه آب سی سی کا دارای پنج فیلتر اصلی تصفیه ابکه باید در تمام مدل های دستگاه تصفیه آب خوب وجود داشته باشد است که باید در تمام دستگاه تصفیه آب با کیفیت امروزی که با روش اسمز معکوس در تصفیه آب استفاده می کنند وجود داشته باشد . 

دستگاه تصفیه آب تایوانی سی سی کا دارای مدل های متنوعی است که در دو مدل تصفیه آب سی سی کا شش فیلتر و تصفیه آب سی سی کا پنج فیلتر می باشند که تمام مدل های تصفیه سی سی کا ایرانی ، تصفیه سی سی کا چینی و حتی تصفیه سی سی کا تایوانی نیز این تعداد فیلتر را دارند. اما ما امروز می خواهیم درباره یکی از مدل های شش فیلتر زیر سینکی آب شیرین کن سی سی کا را برای شما توضیح دهیم. دستگاه تصفیه سی سی کا مدل شش فیلتر زیر سینکی ، دستگاه تصفیه آب اصل تایوان می باشد که به دلیل اینکه فیلترها و قطعات دستگاه آب تصفیه کن سی سی کا بر روی یک شاسی فلزی قرار داده شده اند و دیده می شوند به مدل زیر سینکی معروف شده است و به همین دلیل است که آب شیرین کن سی سی کا را باید در زیر سینک ظرفشویی نصب کرد اما ظاهر دستگاه تصفیه آب سی سی کا و طراحی قطعات بیرونی دستگاه آب شیرین کن سی سی کا بقدری زیبا می باشد که می توان دستگاه آب تصفیه تایوانی سی سی کا را در جلوی دید قرار داد و یا با نصب به دیوار نیز از تصفیه اب cck استفاده کرد.

دستگاه تصفیه آب زیر سینکی شش فیلتر سی سی کا  یا تصفیه آب شش مرحله ای سی سی کا دارای فیلترهای پیش تصفیه از نوع کارترجی می باشد که در پایین آب تصفیه کن سی سی کا قرار گرفته اند و از بهترین نوع مواد درجه یک و متریال فیلترهای دستگاه تصفیه آب CCK تولید شده اند و هیچگونه مواد کربنی شیمیایی و صنعتی و بی کیفیت در تولید فیلترهای آب تصفیه سی سی کا به کار نرفته است. فیلترهای کارترجی که در اب شیرین کن سی سی کا استفاده شده اند در دستگاه آب تصفیه کن سی سی کا می توانند تا حدود 95 درصد املاح ، رسوبات سنگین و مواد سمی و خطرناک و حتی کلردرون آب را به خوبی به خود جذب و از اب تصفیه حذف کنند که این قدرت جذب بالای املاح و مواد آب خام ورودی به دستگاه آب تصفیه سی سی کا باعث می شود تا عملکرد فیلتر ممبران تصفیه آب سی سی کا یا همان فیلتر اصلی دستگاه آب تصفیه کن CCK بهتر شود و عمر مفید فیلتر ممبران دستگاه آب تصفیه سی سی کا بالاتر رود که این مسئله به حفظ کیفیت آب تصفیه شده توسط تصفیه آب تایوانی سی سی کا کمک می کند.

دستـگاه تصفیه آب خانـگی cck یکی از بهترین مدل دستگاه تصفیه آب خانگی به روش اسمز معکوس است که دارای پنج فیلتر اصلی سیستم تصفیه به روش اسمز معکوس و همچنین دارای یک فیلتر مواد معدنی یا مینرال بر روی دستگاه آب تصفیه سی سی کا جهت غنی سازی آب تصفیه خروجی از دستگاه اب تصفیه cck به مواد معدنی مورد نیاز بدن می باشد. دستگاه آب تصفیه کن cck مجهز به یک پمپ آب قوی جهت افزایش فشار آب داخل تصفیه آب سی سی کا است که عملکرد سیستم تصفیه را بهترکرده و بـرای استفاده در محل هایی که فشار آب شهری کـم است و آب  توانایی عبور از فیـلتر ممبران اب شیرین کن سی سی کا را ندارد مناسب می باشد.

دستـگاه تصفیه آب خانگی cck مانند سایر دستگاه های تصفیه آب به روش R.O ، به دلیل داشتن فیلتر ممبران ، توانایی حذف مواد معلق درشت مانند شن و ماسه ، گل و لای ، زنگ لوله ، جلبک و تمام ذرات معلق درون آب تا اندازه 5 میکرون ، کلر ، قابلیت حذف املاح سنگین مانند گچ و آهک ، نیترات ، آرسنیک ، ویروس ها ، میکروبها ، مواد سمی و شوینده را داراست. همچنین آب تصفیه تایوانی cck قادر به تبدیل آب شور به آب شیرین و کم کردن سنگینی و سختی آب می باشد.

 

این مطلب را نیز بخوانید: دستگاه تصفیه آب 401 آکواجوی

 

دستگاه تصفیه آب تایوانی cck به راحتی می تواند تا 90 درصد املاح و مواد مضر درون آب را حذف کند و آب سبک و قابل شرب برای شما تولید کند . دستگاه آب شیرین کن تایوانی cck به دلیل داشتن مخزن 19 لیتری پلی اتیلنی می تواند آب تصفیه شده را در داخل خود ذخیره کند که این آب تصفیه شده در دستگاه اب تصفیه cck به دلیل نداشتن کلر ، نیترات و سایر املاح مضر درون آب برای آشپزی ، تهیه غذا برای کودکان ، آکواریوم ماهی و گیاهان زینتی بسیار مناسب می باشد .

 

قطعات دستگاه تصفیه آب C.C.K

 

در قسمت پایین دستگاه تصفیه آب cck سه هوزینگ فیلتر یا محفظه نگهداری فیلتر بصورت عمودی وجود دارد که یکی از این سه عدد هوزینگ شیشه ای و به رنگ آبی روشن است که می توانید بواسطه شفاف بودن آن فیلتر درون هوزینگ شفاف آب تصفیه cck را ببینید و دو هوزینگ دیگر آب شیرین کن cck که در سمت چپ هوزینگ شفاف قرار دارند ، سفید هستند و فیلتر درون آن را نمی توان دید. هوزینگ های دستگاه تصفیه cck از نوع رزوه داخل تک اورینگ هستند و به دلیل کیفیت و مرغوبیت مواد استفاده شده در دستگاه تصفیه آب خانگی cck در ساخت قطعات تصفیه آب سی سی کا ، به مرور زمان حالت خود را از دست نداده و نشتی نخواهند داشت. هوزینگ های پایین دستگاه اب تصفیه سی سی کا از پلاستیک با کیفیت ABS600 تولید شده اند و در زمان باز کردن هوزینگ فیلتر آب تصفیه کن cck به راحتی حتی بدون آچار نیز سفت و آب بندی می شوند. هر سه هوزینگ تصفیه آب سی سی کا به صورت ایستاده در پایین دستگاه قرار دارند که فیلترهای پیش تصفیه دستگاه آب شیرین کن سی سی کا در داخل آنها قرار می گیرد .

در تمام دستگاه های الکتریکی یک مبدل برق وجود دارد که ولتاژ مورد نیاز هر قطعه را تامین می کند. در تصفیه آب تایوانی cck نیز یک ترانس برقی برای تبدیل ولتاژ برق شهری به 24 ولت وجود دارد . ترانس دستگاه تصفیه آب سی سی کا یک ترانس مبدل 24 ولت با کیفیت است که از نوع هسته سیم پیچ است که دارای یک هسته آلومینیومی با روکش سیمی از جنس مس بوده و کیفیت ترانس آب تصفیه cck به حدی بالا است که فقط در حدود 2 درصد از دستگاه های آب شیرین کن cck دچار خرابی ترانس شده اند آن هم به دلیل نوسان شدید برق شهری . ترانس تصفیه آب cck اصل تایوان توان تولید ولتاژ مستقیم 24 ولت با قدرت 2 آمپر را دارد و خروجی آن هیچ نوع نوسانی ندارد که باعث خرابی قطعات برقی شود. ترانس تصفیه آب cck بصورت یک جعبه مشکی رنگ است که در پشت دستگاه تصفیه آب سی سی کا و اغلب در کنار پمپ آب تصفیه cck قرار دارد.

دستگاه تصفیه آب سی سی کا دارای پمپ آب قوی 125 Psi می باشد که برای ایجاد فشار به آب بر روی دستگاه تصفیه آبcck نصب شده است و کارایی دستگاه آب تصفیه CCK را برای مناطقی که فشار آب ورودی به دستگاه کم است را تقویت می کند و باعث سرعت بخشیدن به جریان آب در فیلترهای تصفیه اب cck شده و این افزایش سرعت آب درون دستگاه تصفیه cck باعث سریعتر پُر شدن مخزن و کمتر شدن زمان تصفیه آب می شود. پمپ تصفیه آب cck در اغلب موارد در پشت دستگاه و فیلترهای ایستاده پایین دستگاه قرار دارد و برای باز و بسته کردن پمپ آب دستگاه فقط باید هوزینگ فیلترهای پایین آب تصفیه سی سی کی باز شود.

 

 

هنگامیکه آب از فیلترهای آب شیرین کن cck عبور می کند باعث کاهش فشار آب خروجی از دستگاه تصفیه آب سی سی کا می شود. بخصوص فیلتر ممبران دستگاه cck که بدلیل فشردگی بسیار بالا و ریز بودن منافذ فیلتر ممبران ، فشار آب تصفیه شده خروجی به قدری کاهش می یابد که بصورت سوزنی از شیر آب نصب شده بر روی سینک خارج می شود و برای پر کردن یک ظرف یک لیتری شما مجبورید در حدود ده دقیقه زمان صرف کنید تا بتوانید ظرف را پر کنید اما برای این مشکل نیز یک راه حل در نظر گرفته شده است و آن هم قرار دادن یک مخزن ذخیره آب در حجم های مختلف که به مدل دستگاه آب تصفیه cck بستگی دارد و در زمانی که شما به آب تصفیه شده نیاز ندارید آب در مخزن ذخیره می شود و هنگام باز کردن شیر آب دستگاه آب تصفیه اصل cck ، آب تصفیه شده با فشار زیادی بیرون می آید و شما وقت کمتری را برداشت آب صرف خواهید کرد.

مخزن دستگاه تصفیه آب سی سی کا بر حسب مدل می تواند ایرانی ، چینی و یا تایوانی باشد. دستگاه تصفیه آب C.C.K اصل تایوان دارای مخزن تانک پک تایوان می باشد که این مخزن در نوع خود بی نظیر است و تا کنون مخزن با برند بهتری در بازار ایران وجود نداشته است . این مخزن در دو مدل 16 و 19 لیتری موجود است و تویوپ داخل آن نیز ضد باکتری می باشد و عمر مفید این مخزن در حدود 12 الی 15 سال می باشد .

 

در دستگاه آب تصفیه کن cck یک فیلتر وجود دارد که می تواند تمام املاح و مواد مضر درون آب را حذف کند و هیچ فیلتر دیگری نمی تواند مانند فیلتر ممبران  آب را تصفیه کند. فیلتر ممبران به دلیل دارا بودن منافذ بسیار ریزی که در داخل فیلتر ممبران وجود دارد فقط به آب و برخی از مواد ریزتر از این منافذ اجازه عبور از فیلتر ممبران را می دهد و بقیه املاح از دور ریز فیلتر ممبران دفع می شوند.

فیلتر ممبران یا اسمز معکوس موجود در دستگاه تصفیه آب C.C.K از بهترین برندهای موجود در بازار می باشد که می توان به مارکهای Filmtec و یا Gold Toray اشاره نمود که در نوع خود از بهترین برندهای تولید کننده فیلتر ممبران می باشند. هر دو برند گفته شده سابقه طولانی در تولید فیلتر ممبران دارند و در بدترین شرایط آبی نیز می توانند به خوبی آب را تصفیه کنند.

به دلیل اینکه مقدار آب تصفیه در دستگاه تصفیه آب سی سی کا و یا هر دستگاه تصفیه آب با مارک دیگر اندک است و در دستگاه آب تصفیه خانگی cck در حدود 250 الی 300 لیتر در شبانه روز می باشد بنابراین نمی توان با آب تصفیه شده شستشوی ظروف و کارهای دیگر را انجام داد و از آب تصفیه شده توسط دستگاه آب شیرین کن cck فقط برای مصرف آب شرب باید استفاده نمود به همین دلیل تصفیه آب باید یک شیر برداشت آب تصفیه شده جداگانه داشته باشد تا آب تصفیه شده با آب شهری ترکیب نشود.

آب شیرین کن سی سی کا دارای یک شیر اهرمی با روکش کُروم می باشد که زیبایی منحصر به فردی را هنگام نصب به سینک ظرفشویی می دهد و از بهترین آلیاژ و مواد آبکاری شده تولید شده است . شیر اهرمی دستگاه تصفیه آب سی سی کا در دو نوع 30 سانتی و 40 سانتی متری بر روی دستگاه قرار دارد و به درخواست مشتری بر روی دستگاه قرار داده می شود. در برخی از موارد که رنگ شیر ظرفشویی متفاوت است و مشتری می خواهد که شیر ظرفشویی را با شیر آب تصفیه همرنگ کند می توان از شیر آب تصفیه با رنگ های متفاوت استفاده نمود تا یک هارمونی و هماهنگی در سینک ظرفشویی بین دو شیر برقرار شود.

 

دستگاه تصفیه آب cck در سه مدل ساخت تایوان که برند اصلی می باشد ، دستگاه تصفیه آب cck ساخت چین و دستگاه آب تصفیه cck با قطعات ساخت تایوان ، مونتاژ ایران وجود دارد که هر کدام از این سه مدل دارای مزیت هایی هستند اما از مزیت های دستگاه آب تصفیه cck مونتاژ شده در ایران می توان به کاهش چشمگیر قیمت تمام شده دستگاه اب تصفیه سی سی کا نسبت به دو مدل دیگر ، فراوانی قطعات دستگاه با قیمت پایین تر و برابری کیفیت مشابه با دستگاه های وارداتی اشاره کرد .

 

مزایای استفاده از آب تصفیه شده

 

 آب تصفیه کن cck یکی از بهترین آب تصفیه کن تایوانی در ایران است که استفاده از دستگاه تصفیه آب سی سی کا مزیت های بسیاری حتی برای افراد بیمار دارد. آب تصفیه شده در دستگاه تصفیه آب cck به دلیل نداشتن کلر ، نیترات و سایر املاح مضر آب برای آشپزی ، تهیه غذا برای کودکان، استفاده در آکواریوم برای نگهداری ماهی های زینتی ، آبیاری گیاهان تزئینی و گران قیمت ، استفاده در اتوی برقی به دلیل نداشتن رسوب و همچنین استفاده افرادی که دچار ناراحتی دستگاه گوارش ، ناراحتی معده و کسانی که دارای سنگ کلیه هستند ، بسیار مناسب می باشد. در طی 12 سال استفاده مشتریان ما از آب تصفیه کن سی سی کا شده و بررسی تنایج به دست آمده از تجربیات مشتریان در زمان استفاده از دستگاه تصفیه آب cck ، کلیه موارد گفته شده در بالا برای جلوگیری از انواع بیماری های گوارشی صحت داشته و ما به این باور رسیده ایم که استفاده از آب تصفیه شده می تواند بسیاری از بیماریهایی را که به آب مرتبط است را کاهش دهد.

دستـگاه تصفیه آب خانگی cck مانند سایر دستگاه های تصفیه آب به روش R.O ، به دلیل داشتن فیلتر ممبران ، توانایی حذف مواد معلق درشت مانند شن و ماسه ، گل و لای ، زنگ لوله ، جلبک و تمام ذرات معلق درون آب تا اندازه 5 میکرون ، کلر ، قابلیت حذف املاح سنگین مانند گچ و آهک ، نیترات ، آرسنیک ، ویروس ها ، میکروبها ، مواد سمی و شوینده را داراست. همچنین آب تصفیه تایوانی cck قادر به تبدیل آب شور به آب شیرین و کم کردن سنگینی و سختی آب می باشد.

امروزه اکثر دستگاه هایی که در آنها از آب استفاده می شود مانند یخچال و یا آبسردکن ، دارای یک ورودی آب به داخل دستگاه هستند که اغلب از فیلترهای این لاین در این مدل دستگاه های استفاده می شود اما به دلیل اینکه آب ورودی به این دستگاه ها کامل تصفیه نمی شود ممکن است پس از چند سال استفاده از دستگاه های گفته شده ، به دلیل رسوب زیاد آب برخی از قطعات آنها خراب و یا کیپ شوند. برای حل این مشکل می توان با یک انشعاب تصفیه آب cck را به راحتی به یخچال و یا آبسردکن متصل نمود تا علاوه بر استفاده از آب تصفیه شده ، عمر مفید دستگاه را نیز بالا ببرد.

برخی افراد دچار مشکل سوء هاضمه هستند و با داشتن این بیماری از خوردن غذا و مواد خوراکی دیگر رنج می برند. نوشیدن آب تصفیه شده در طول شبانه روز به مقدار لازم علاوه بر شادابی پوست و مو باعث از بین رفتن مشکل سوء هاضمه در فرد شده و به مرور زمان باعث از بین رفتن این مشکل در افراد می شود. یکی از دلایلی که باعث مشکلات گوارشی در افراد می شود وجود کلر و نیترات در آب شهری است که هر دو این مواد بسیار سمی و سرطان زا هستند. درست که هنوز مرگ و میری بابت نوشیدن آب آلوده به کلر و نیترات گزارش نشده است اما با گذشت زمان فرد دچار سرطان معده و روده می شود.

تجربه استفاده اکثر مشتریانی که این مشکل را داشته اند و پس از مصرف آب تصفیه شده با این مشکل خداحافظی کرده اند گویای این مطلب است که نه تنها دستگاه آب تصفیه کن cck می تواند مواد سمی درون آب را حذف کند بلکه هر دستگاه تصفیه آب دیگر که از فیلترهای مرغوب در دستگاه آب تصفیه استفاده شده باشد می تواند آب را به خوبی تصفیه کند.

 

ویژگی کلی دستگاه تصفیه آب C.C.K

 

   •دارای فیلترمواد معدنی برای تولید آب غنی شده با مواد معدنی

   •جلوگیری از ایجاد رسوب در كتری ، چای ساز و اتوی بخار.

   •دارای مخزن ذخیره پلی اتیلنی مقاوم در برابر پوسیدگی.

   •دارای پمپ تولید فشار برای مناطقی باآب کم فشار.

   •دارای شیر برقی 24 ولت

   •دارای شیر تنظیم TDS

   •دارای پایه نگهدارنده دستگاه که باعث استحکام دستگاه می شود

   •دارای عقربه فشارسنج جهت اطمینان از مناسب بودن فشار آب ورودی فیلتر ممبران.

   •دارای شیر مصرف استیل با آبکاری کرم و ظاهری شیک و زیبا

   •تصفیه آب تا 180 لیتر آب در شبانه روز

   •مخزن 12 لیتری برای ذخیره آب

   •قابلیت نصب همزمان به یخچال و آب سرد کن

   •دارای شیر اهرمی با کیفیت با روکش کرم

 

مشخصات فنی دستگاه تصفیه آب C.C.K

 

   • میزان تولید : 200 لیتر در شبانه روز قابل ارتقاء تا 400 لتیر در شبانه روز

   • ظرفیت مخزن : 12لیتر

   • فشار پمپ : 80 الی 125 psi

   • شیر مصرف :تمام استیل و کرم فانتزی اهرمی

   • دقت حذف ناخالصی ها : 0.0001 میکرون

   • درصد حذف ناخالصی ها: 80 تا 90 درصد

   • ولتاژ برق ورودی : 220 ولت

   • ولتاژ برق پمپ : 24ولت

   • ابعاد دستگاه : (cm) 37 (L) x 22 (W) x 43(H)

   • ابعاد مخزن ذخیره : (cm) 28 (L) x 28(W) x 40 (H)

   • حداقل دما : 5 درجه سانتیگراد

   • حداكثر دما : 50 درجه سانتیگراد

   • دارای گیج فشار سنج روغنی

   • دارای شیر تنظیم TDS برای تنظیم سختی آب

   • دارای سویچ های High pressure و Low pressure جهت کارکرد اتوماتیک دستگاه

   • تعداد فیلتر : 6 عدد

   • قطر شلنگ ها: " 1.4

   • قابلیت اتصال به یخچال

   • دارای فیلتر ممبران FilmTec آمریکا

   • ساخت کشور تایوان

مشخصات فیلترهای دستگاه تصفیه آب C.C.K

 

فیلترهای تصفیه آب سی سی کا یکی از بهترین و مرغوبترین نوع فیلترهای موجود در بازار هستند البته اگر تولید ایران نباشند به دلیل اینکه در فیلترهای ایرانی به دلیل کاهش قیمت فیلتر از ذغال سنگ به جای مواد گیاهی استفاده شده است. فیلترهای اب تصفیه سی سی کا از زمان نصب بعد از استفاده خراب شده و از بین می روند. دلیل خرابی فیلترها می تواند بخاطر وجود املاح و مواد گوناگون در آب هر شهر و منطقه ای باشد. از آنجا که هر فیلتر مواد بخصوصی را از آب حذف می کند به همین دلیل ممکن است زمان تعویض فیلترها با هم نباشد اما به دلیل رعایت اصول بهداشتی بهتر است که فیلترها را در زمانی که تولید کننده اعلام می کند تعویض کنید. در زیر کارایی هر فیلتر و زمان تعویض فیلتر آب تصفیه cck اعلام شده است. لطفا به این زمان های اعلام شده توجه کنید و فیلتر آب شیرین کن cck خود را در زمان اعلام شده تعویض نمایید.

 

این مطلب را نیز بخوانید: قیمت و مشخصات کامل دستگاه تصفیه آب ELITE
  • فیلتر پلی پروپیلن cck

فیلتر پلی پروپیلن اولین فیلتر آب تصفیه کن cck در دستگاه تصفیه آب است که از الیاف به هم تابیده شده پلی پروپیلن می باشد که به شکل یک استوانه توخالی است و در هوزینگ اول آب تصفیه cck که شیشه ای مانند است قرار دارد و قابلیت حذف موادی مانند شن و ماسه ، گل و لای ، زنگ زدگی لوله های آب ، لجن ، ذرات معلق درشت که با چشم دیده می شود را تا دقت 5 میکرون دارد. زمان تعویض فیلتر پلی پروپیلن تصفیه آب تایوانی cck بین 3 تا 6 ماه می باشد .

  • فیلتر کربن اکتیو cck

دومین فیلتر دستگاه تصفیه آب cck که در هوزینگ سفید وسط دستگاه قرار دارد فیلتر کربن اکتیو می باشد که مواد داخل این فیلتر از جنس پودر کربن فعال بوده که قابلیت حذف کلر ، طعم ، رنگ و بو و طعم بد آب را دارد . توجه کنید که ظاهر این فیلتر حتی در استفاده طولانی مدت تغییر نمی کند و رنگ فیلتر عوض نمی شود اما مواد کربنی درون فیلتر قدرت جذب خود را از دست می هند . زمان تعویض فیلتر کربن اکتیو هر 6 ماه یکبارمی باشد .

  • فیلتر کربن بلاک cck

سومین فیلتر اب شیرین کن cck ، فیلتر کربن گرانول می باشد که مواد کربنی درون فیلتر ساختاری شبیه به کربن اکتیو فیلتر دوم دارند اما با کمی تفاوت در تولید و ظاهری شبیه به فیلتر اول دارد و مانند یک استوانه تو خالی می باشد به همین دلیل علاوه بر اینکه می تواند مانند فیلتر اول دستگاه آب تصفیه cck ذرات معلق درون آب را بگیرد می تواند مواد سمی درون آب را نیز از آب حذف کند. فیلتر کربن گرانول در هوزینگ سفید سمت راست قرار دارد و فیلتر سوم دستگاه تصفیه آب سی سی کا می باشد . زمان تعویض فیلتر کربن گرانول هر 6 ماه یکبار می باشد .

  • فیلتر ممبران cck

فیلتر ممبران اب تصفیه cck فرایند اسمز معکوس را انجام می دهد و باعث حذف املاح سنگین ، نیترات و نیتریت ، آرسنیک ، باکتری ، ویروس ، انگل ، انواع میکروبها ، مواد شوینده ، سموم خطرناک ، سرب ، جیوه ، تبدیل آب شور به آب شیرین و پایین آورنده سختی آب تصفیه شده و سنگینی آب می شود . زمان تعویض فیلتر ممبران آب تصفیه cck هر 18 الی 36 ماه یکبار می باشد .

  • فیلتر پست کربن cck

فیلتر پست کربن تصفیه آب سی سی کا که به آن کربن نهایی نیز گفته می شود دارای مواد کربنی از جنس ذغال پوست نارگیل می باشد که می تواند هر نوع طعم و بوی بد آب شهری و یا آب مانده در مخزن ذخیره آب دستگاه آب شیرین کن cck را از بین ببرد. زمان تعویض فیلتر پست کربن در دستگاه تصفیه cck هر 12 ماه یکبار است .

  • فیلتر قلیایی cck

یک فیلتر دیگر در دستگاه آب تصفیه کن سی سی کا وجود دارد که البته فیلتر نیست و نقش مکمل برای آب تصفیه شده را دارد که به آن فیلتر قلیایی گفته می شود. فیلتر قلیایی با بالا بردن PH آب تصفیه شده تا عدد 8/5 ، علاوه بر تولید آب قلیایی ، مقداری نیز مواد معدنی به آب اضافه می کند و برای کسانی که ناراحتی دستگاه گوارش دارند نیز مفید می باشد. این فیلتر به درخواست مشتری به دستگاه آب تصفیه کن cck اضافه می شود و بر روی دستگاه آب تصفیه موجود نمی باشد. زمان تعویض این فیلتر هر 12 ماه یکباراست .

  • فیلتر نانو سیلور cck

فیلتر نانو سیلور با دارا بودن ذرات نقره می تواند میکروب های احتمالی که ممکن است از مسیر جریان تصفیه عبور کنند را از بین ببرد. این فیلتر در صورتی که آب تصفیه شده از آن عبور کند می تواند تا حدود 24 ماه نیز بر روی دستگاه تصفیه آب به کار خود ادامه دهد .

 

پرفروش ترین محصولات

درباره ما

شرکت آبرسان تهران در طی سالیان متمادی توانسته رضایت مشتریان زیادی را با ارائه خدمات پس از فروش گسترده جذب نماید که از مهمترین مشتریان این شرکت می توان به شرکت آزاد راه تهران شمال، سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی، سازمان توسعه صادرات ایران ،دانشکده دندانپزشکی، آزمایشگاه خاک و مکانیک دانشگاه تهران، آزمایشگاه شیمی دانشگاه علم و صنعت ، معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری و پژوهشکده پلیمر و مواد ایران اشاره نمود

تماس باما

آدرس: تهران خیابان شریعتی، بالا تر از خیابان مطهری، کوچه کلاته ، پلاک 94 ، واحد2

 ایمیل: abresantehran@gmail.com

تلفن:  77933083(021)-77999407(021)-77999423(021)

موبایل: 0296614-0912

واتس اپ- ایتا- روبیکا: 09193041965

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد. 2024© | طراحی سایت دارکوب

toTop